19-06-2011, 05:49 AM
review Μορφής κειμένου
Η επιστροφή του θρυλικού παιχνιδιού από το Nintendo 64 τώρα και στο 3Ds!
Είδος: RPG
Format: 3Ds (game cartridge)
Εκδότης: Nintendo
Ανάπτυξη: Nintendo
Επίσημο Site: www.nintendo.gr
Εισαγωγή :
Σίγουρα όλοι όσοι αποκτήσατε (τότε) ένα nintendo 64, θα θυμάστε τα πρώτα σας παιχνίδια που αγοράσατε, ένα από αυτά στην συλλογή σας σίγουρα δεν θα έλειπε και το the legend of zelda : ocarina of time. Ένα από τα καλύτερα RPG που άφησαν εποχή και κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων των φίλων της nintendo. Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να σας παρουσιάσουμε την έκδοση του παιχνιδιού για το 3Ds, που προσφέρει και στερεοσκοπική (3D) εικόνα και αρκετά καλό gameplay.
Ιστορία :
Στο μεγάλο βαθύ δάσος του Hyrule, Το μεγάλο δέντρο Deku (Great Deku Tree) είναι ο προστάτης του δάσους. Εκεί τα παιδιά του δάσους Kokiri(που αποτελεί το “παιδί” του μεγάλου δάσους Hyrule) ζουν με αυτό το δέντρο. Κάθε κάτοικος του Kokiri έχει το δικό του προστάτη (νεράιδα), εκτός από ένα αγόρι, που ονομάζεται link.
Νωρίς ένα πρωί, o link είχε ένα εφιάλτη, τον ίδιο εφιάλτη τον έβλεπε κάθε νύχτα. Έβλεπε τον εαυτό του ότι κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας, να στέκεται μπροστά από ένα μυστηριώδες κάστρο. Ένας καβαλάρης, κρατούσε ένα κορίτσι. Το κορίτσι έβλεπε τον link σαν να ήθελε να του πει κάτι. Τότε ένας άλλος καβαλάρης εμφανίστηκε. Αυτός ο μεγάλος άνθρωπος (Ganondorf) έριξε ένα βλέμμα στον link, ο οποίος και μετά ξυπνούσε.
Το μεγάλο δέντρο Deku, κάλεσε μια νεράιδα, τον Navi, να προστατεύει τον link, και να υπερασπιστεί το δάσος Kokiri, καθώς η ενέργεια που είχε ποια αυτό το δέντρο, δεν ήταν αρκετή ώστε να προστατέψουν το δάσος. Τότε λοιπόν ο Navi πήγε στον link, τον ξύπνησε, και έτσι ξεκινάει μια ιστορία.
Μέσα στο παιχνίδι
Όπως γράφουμε και στο section της Ιστορίας του παιχνιδιού, ο ήρωας μας, ο link, ξεκινάει την περιπέτειά του στο Kokiri forest, σε ένα ξύλινο σπίτι, όπου τον ξυπνάει η νεράιδα Navi. Σαν πρώτη μας ασχολία είναι να γνωρίσουμε τους κατοίκους του Kokiri forest και να μαζέψουμε τις πρώτες μας ρουπίες για να αγοράσουμε την ασπίδα. (το ξίφος το βρίσκουμε στην περιοχή lost woods). Μέσα στο Kokiri forest, θα μάθουμε τις βασικές κινήσεις, να πιάνουμε και να ρίχνουμε πέτρες, να χρησιμοποιούμε τα πλήκτρα χειρισμού και να σημαδεύουμε με το ξίφος. Στην είσοδο πηγαίνοντας για το Deku tree υπάρχει ένας ο οποίος δεν μας αφήνει να περάσουμε, αν δεν έχουμε αποκτήσει ασπίδα και ξίφος. Αφού μας αφήσει να περάσουμε, το πρώτο πράμα που θα αντιμετωπίσουμε είναι κάτι φυτά που μας που μας επιτίθενται, μετά από αυτό μιλάμε στο Deku tree ο οποίος μας διηγείται μια ιστορία. Ενός μάγου (τον Ganondorf δηλαδή) ο οποίος ήρθε για να βρει το μυστικό βασίλειο που συνδέεται με την οικογένεια Hyrule, να αποκτήσει την τριπλή δύναμη (Triforce) και να την χρησιμοποιήσει για να κυριαρχήσει το κακό. Από εδώ ξεκινάει η πρώτη αποστολή, να νικήσετε τα πλάσματα που είναι στο δέντρο, να μαζέψετε τα αντικείμενα μέσα και να αναμετρηθείτε με την βασίλισσα Gohma. Αφού περάσετε όλα αυτά, θα αποκτήσετε το Kokiri's Emerald, η συνέχειά σας είναι στο Hyrule Field. Αν τα βρείτε λίγο σκούρα, υπάρχει ένα online walkthrough εδώ που θα σας βοηθήσει. (υπόψιν ότι είναι για το Ocarina of time του N64 το walkthrough αυτό, μερικά σημεία στο παιχνίδι ίσως είναι λίγο διαφορετικά). Θα χρειαστείτε πάνω από 80 ώρες για να το τερματίσετε.
Γραφικά
Τα γραφικά στο παιχνίδι είναι απίστευτα, πραγματικά δεν το περίμενα ως reviewer να έβλεπα το 3Ds να σηκώνει τόσο υψηλής ποιότητας γραφικά, τόσο στην ανάλυση όσο και στα textures και τα details του παιχνιδιού. Είναι προσαρμοσμένα για το 3Ds δίχως να χάσει πινελιά στην ποιότητα γραφικών με σχέση τον προκάτοχό του (στο nintendo 64). Βέβαια εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το nintendo 64 υποστηρίζει στερεοσκοπική εικόνα (3D), απλά η ίδια η nintendo δεν το προώθησε αυτό το χαρακτηριστικό επίσημα στο nintnedo 64 όταν βγήκε. Όλες οι λεπτομέρειες είναι πολύ προσεγμένες, το περιβάλλον, ακόμη και τα δέντρα είναι πολύ καλά προσεγμένα, κάτι που σε απειροελάχιστα games το συναντάμε αυτό. Τα ειδικά εφέ όπως καπνός, κεραυνοί, κίνηση, είναι εξαιρετικά. Σε 3D mode η αίσθηση αλλάζει, καθώς ακόμη και οι πυγολαμπίδες πιστεύουμε ότι είναι έτοιμες να βγουν από την οθόνη! (λιγάκι προσοχή όμως γιατί η γωνία θέασης είναι πολύ μικρή όταν παίζουμε σε 3D χωρίς γυαλιά).
Ήχος
Ο ήχος (όπως και στα γραφικά) είναι σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς είναι αρκετά προσεγμένος στον χώρο, μπορούμε να αντιληφθούμε αντικείμενα, εχθρούς και άλλα στοιχεία εύκολα στο παιχνίδι χωρίς να χάνουμε το συντονισμό μας. Τόσο τα εφέ όσο και η μουσική είναι σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο με σχέση τις κυκλοφορίες που είχαμε στο Ds. Σαφώς πολύ ανώτερα από τις παλιότερες εκδώσεις, σίγουρα κάποιος που δεν έχει παίξει ποτέ του παιχνίδι στο 3Ds θα ενθουσιαστεί. Ακόμη και οι ήχοι που βγάζουν τα τέρατα έχουν πολύ καλή λεπτομέρεια.
Gameplay
Ο χειρισμός στο παιχνίδι είναι αρκετά καλός. Αν και κάποιος που έχει συνηθίσει τον χειρισμό του nintendo 64 ίσως να αντιμετωπίσει κάποια “μικρά” προβληματάκια. Όπως για παράδειγμα τον χειρισμό της ocarina's. Στις μελωδίες τα κουμπιά είναι σε λίγο διαφορετική θέση, καθώς δεν έχουμε τα 4x C-buttons συν το “Α”, όπως είχαμε στο N64 αλλά περιοριζόμαστε σε L, R, X, A, Y. Βέβαια εδώ έχουμε ένα εναλλακτικό τρόπο να χειριστούμε την ocarina μέσα στο παιχνίδι χρησιμοποιώντας το toutch της οθόνης, κάτι που θα σας διευκολύνει αρκετά μέσα στο παιχνίδι καθώς η ocarina χρησιμοποιείται αρκετά για να ξεκλειδώσετε πολλά σημεία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που παρατηρούμε στο παιχνίδι είναι η αλλαγή στο τρόπο που σημαδεύουμε με τα όπλα. Παράδειγμα όταν χρησιμοποιούμε τη σφεντόνα, ένας τρόπος για να σημαδεύουμε είναι με το stick, άλλος τρόπος αρκετά καλός είναι μετακινώντας την κονσόλα προς κάποια κατεύθυνση (οριζόντια-κάθετα-διαγώνια κ.α.) κάτι που διευκολύνει αισθητά το gameplay από ότι θα χρησιμοποιούσαμε μόνο το stick. Οι κινήσεις που γνωρίζαμε στο N64 με το ξίφος, παραμένουν ίδιες. (με το “Β” πλήκτρο), όπως και το πλήκτρο “Α” που πραγματοποιούσαμε συνθήκες (Grab, Talk, Throw κ.α.) η το “R” για την άμυνα / ασπίδα. Όμως, για να διατηρήσουμε στόχο κοιτάζοντας τον αντίπαλο χρησιμοποιούμε το “L” καθώς το “Z” που είχαμε στο χειριστήριο του N64 δεν το έχουμε στο 3Ds. Τα battle combos και τα spells ισχύουν όπως ίσχυαν στο N64. Δεν έχουν αλλάξει κάτι, αυτό είναι αρκετά θετικό για κάποιον που είχε παίξει το παιχνίδι παλιά, δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί.
Επίλογος
Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι άριστο, αρκετά ενδιαφέρον, με πολύ καλό story, μεγάλη διάρκεια, όμορφα γραφικά και αρκετή δράση. Είναι ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να λείπει από την συλλογή σας και σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει. Αξιοποιεί πολύ καλά την δύναμη του 3Ds για την καλύτερη απόδοση σε γραφικά, ήχο και χειρισμό. Ένα “must have” game για τις καλοκαιρινές σας διακοπές. H Nintendo έκανε όντως το δυνατό Come back σε αυτό το θρυλικό τίτλο.
Θετικά:
-Πολύ καλά γραφικά και ήχος, κάτι που σε modile έκδοση δεν θα το περίμενε κανείς
-Πολύ καλός χειρισμός
-ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε διάρκεια
Αρνητικά
-Αν καούμε αρκετές ώρες με αυτό το παιχνίδι ίσως και να μας κουράσει λίγο το 3D της οθόνης, κάντε διάλυμα ανά 30-45' gameplay.
-Υπάρχουν πίστες που έχουν μια δυσκολία, καθώς για να προχωρήσετε πρέπει να λύσετε γρίφους η να μαντέψετε κρυφά σημεία.
Βαθμολογία
Γραφικά : 10
Ήχος : 10
Gameplay : 8
Αντοχή : 10
Γενικά : 9,5
Ανδρέας Γρυπάρης, © 2011-2012, Pokemon640/Pokemaniac all rights reserved.
Pokémon and related characters are © Nintendo, Creatures, Gamefreak and Pokémon Inc.
extra πηγές :
http://www.youtube.com/watch?v=RR6wvtY_E9U
http://cgrempire.com/2011/06/classic-gam...tendo-3ds/
Η επιστροφή του θρυλικού παιχνιδιού από το Nintendo 64 τώρα και στο 3Ds!
Είδος: RPG
Format: 3Ds (game cartridge)
Εκδότης: Nintendo
Ανάπτυξη: Nintendo
Επίσημο Site: www.nintendo.gr
Εισαγωγή :
Σίγουρα όλοι όσοι αποκτήσατε (τότε) ένα nintendo 64, θα θυμάστε τα πρώτα σας παιχνίδια που αγοράσατε, ένα από αυτά στην συλλογή σας σίγουρα δεν θα έλειπε και το the legend of zelda : ocarina of time. Ένα από τα καλύτερα RPG που άφησαν εποχή και κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων των φίλων της nintendo. Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να σας παρουσιάσουμε την έκδοση του παιχνιδιού για το 3Ds, που προσφέρει και στερεοσκοπική (3D) εικόνα και αρκετά καλό gameplay.
Ιστορία :
Στο μεγάλο βαθύ δάσος του Hyrule, Το μεγάλο δέντρο Deku (Great Deku Tree) είναι ο προστάτης του δάσους. Εκεί τα παιδιά του δάσους Kokiri(που αποτελεί το “παιδί” του μεγάλου δάσους Hyrule) ζουν με αυτό το δέντρο. Κάθε κάτοικος του Kokiri έχει το δικό του προστάτη (νεράιδα), εκτός από ένα αγόρι, που ονομάζεται link.
Νωρίς ένα πρωί, o link είχε ένα εφιάλτη, τον ίδιο εφιάλτη τον έβλεπε κάθε νύχτα. Έβλεπε τον εαυτό του ότι κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας, να στέκεται μπροστά από ένα μυστηριώδες κάστρο. Ένας καβαλάρης, κρατούσε ένα κορίτσι. Το κορίτσι έβλεπε τον link σαν να ήθελε να του πει κάτι. Τότε ένας άλλος καβαλάρης εμφανίστηκε. Αυτός ο μεγάλος άνθρωπος (Ganondorf) έριξε ένα βλέμμα στον link, ο οποίος και μετά ξυπνούσε.
Το μεγάλο δέντρο Deku, κάλεσε μια νεράιδα, τον Navi, να προστατεύει τον link, και να υπερασπιστεί το δάσος Kokiri, καθώς η ενέργεια που είχε ποια αυτό το δέντρο, δεν ήταν αρκετή ώστε να προστατέψουν το δάσος. Τότε λοιπόν ο Navi πήγε στον link, τον ξύπνησε, και έτσι ξεκινάει μια ιστορία.
Μέσα στο παιχνίδι
Όπως γράφουμε και στο section της Ιστορίας του παιχνιδιού, ο ήρωας μας, ο link, ξεκινάει την περιπέτειά του στο Kokiri forest, σε ένα ξύλινο σπίτι, όπου τον ξυπνάει η νεράιδα Navi. Σαν πρώτη μας ασχολία είναι να γνωρίσουμε τους κατοίκους του Kokiri forest και να μαζέψουμε τις πρώτες μας ρουπίες για να αγοράσουμε την ασπίδα. (το ξίφος το βρίσκουμε στην περιοχή lost woods). Μέσα στο Kokiri forest, θα μάθουμε τις βασικές κινήσεις, να πιάνουμε και να ρίχνουμε πέτρες, να χρησιμοποιούμε τα πλήκτρα χειρισμού και να σημαδεύουμε με το ξίφος. Στην είσοδο πηγαίνοντας για το Deku tree υπάρχει ένας ο οποίος δεν μας αφήνει να περάσουμε, αν δεν έχουμε αποκτήσει ασπίδα και ξίφος. Αφού μας αφήσει να περάσουμε, το πρώτο πράμα που θα αντιμετωπίσουμε είναι κάτι φυτά που μας που μας επιτίθενται, μετά από αυτό μιλάμε στο Deku tree ο οποίος μας διηγείται μια ιστορία. Ενός μάγου (τον Ganondorf δηλαδή) ο οποίος ήρθε για να βρει το μυστικό βασίλειο που συνδέεται με την οικογένεια Hyrule, να αποκτήσει την τριπλή δύναμη (Triforce) και να την χρησιμοποιήσει για να κυριαρχήσει το κακό. Από εδώ ξεκινάει η πρώτη αποστολή, να νικήσετε τα πλάσματα που είναι στο δέντρο, να μαζέψετε τα αντικείμενα μέσα και να αναμετρηθείτε με την βασίλισσα Gohma. Αφού περάσετε όλα αυτά, θα αποκτήσετε το Kokiri's Emerald, η συνέχειά σας είναι στο Hyrule Field. Αν τα βρείτε λίγο σκούρα, υπάρχει ένα online walkthrough εδώ που θα σας βοηθήσει. (υπόψιν ότι είναι για το Ocarina of time του N64 το walkthrough αυτό, μερικά σημεία στο παιχνίδι ίσως είναι λίγο διαφορετικά). Θα χρειαστείτε πάνω από 80 ώρες για να το τερματίσετε.
Γραφικά
Τα γραφικά στο παιχνίδι είναι απίστευτα, πραγματικά δεν το περίμενα ως reviewer να έβλεπα το 3Ds να σηκώνει τόσο υψηλής ποιότητας γραφικά, τόσο στην ανάλυση όσο και στα textures και τα details του παιχνιδιού. Είναι προσαρμοσμένα για το 3Ds δίχως να χάσει πινελιά στην ποιότητα γραφικών με σχέση τον προκάτοχό του (στο nintendo 64). Βέβαια εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το nintendo 64 υποστηρίζει στερεοσκοπική εικόνα (3D), απλά η ίδια η nintendo δεν το προώθησε αυτό το χαρακτηριστικό επίσημα στο nintnedo 64 όταν βγήκε. Όλες οι λεπτομέρειες είναι πολύ προσεγμένες, το περιβάλλον, ακόμη και τα δέντρα είναι πολύ καλά προσεγμένα, κάτι που σε απειροελάχιστα games το συναντάμε αυτό. Τα ειδικά εφέ όπως καπνός, κεραυνοί, κίνηση, είναι εξαιρετικά. Σε 3D mode η αίσθηση αλλάζει, καθώς ακόμη και οι πυγολαμπίδες πιστεύουμε ότι είναι έτοιμες να βγουν από την οθόνη! (λιγάκι προσοχή όμως γιατί η γωνία θέασης είναι πολύ μικρή όταν παίζουμε σε 3D χωρίς γυαλιά).
Ήχος
Ο ήχος (όπως και στα γραφικά) είναι σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς είναι αρκετά προσεγμένος στον χώρο, μπορούμε να αντιληφθούμε αντικείμενα, εχθρούς και άλλα στοιχεία εύκολα στο παιχνίδι χωρίς να χάνουμε το συντονισμό μας. Τόσο τα εφέ όσο και η μουσική είναι σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο με σχέση τις κυκλοφορίες που είχαμε στο Ds. Σαφώς πολύ ανώτερα από τις παλιότερες εκδώσεις, σίγουρα κάποιος που δεν έχει παίξει ποτέ του παιχνίδι στο 3Ds θα ενθουσιαστεί. Ακόμη και οι ήχοι που βγάζουν τα τέρατα έχουν πολύ καλή λεπτομέρεια.
Gameplay
Ο χειρισμός στο παιχνίδι είναι αρκετά καλός. Αν και κάποιος που έχει συνηθίσει τον χειρισμό του nintendo 64 ίσως να αντιμετωπίσει κάποια “μικρά” προβληματάκια. Όπως για παράδειγμα τον χειρισμό της ocarina's. Στις μελωδίες τα κουμπιά είναι σε λίγο διαφορετική θέση, καθώς δεν έχουμε τα 4x C-buttons συν το “Α”, όπως είχαμε στο N64 αλλά περιοριζόμαστε σε L, R, X, A, Y. Βέβαια εδώ έχουμε ένα εναλλακτικό τρόπο να χειριστούμε την ocarina μέσα στο παιχνίδι χρησιμοποιώντας το toutch της οθόνης, κάτι που θα σας διευκολύνει αρκετά μέσα στο παιχνίδι καθώς η ocarina χρησιμοποιείται αρκετά για να ξεκλειδώσετε πολλά σημεία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που παρατηρούμε στο παιχνίδι είναι η αλλαγή στο τρόπο που σημαδεύουμε με τα όπλα. Παράδειγμα όταν χρησιμοποιούμε τη σφεντόνα, ένας τρόπος για να σημαδεύουμε είναι με το stick, άλλος τρόπος αρκετά καλός είναι μετακινώντας την κονσόλα προς κάποια κατεύθυνση (οριζόντια-κάθετα-διαγώνια κ.α.) κάτι που διευκολύνει αισθητά το gameplay από ότι θα χρησιμοποιούσαμε μόνο το stick. Οι κινήσεις που γνωρίζαμε στο N64 με το ξίφος, παραμένουν ίδιες. (με το “Β” πλήκτρο), όπως και το πλήκτρο “Α” που πραγματοποιούσαμε συνθήκες (Grab, Talk, Throw κ.α.) η το “R” για την άμυνα / ασπίδα. Όμως, για να διατηρήσουμε στόχο κοιτάζοντας τον αντίπαλο χρησιμοποιούμε το “L” καθώς το “Z” που είχαμε στο χειριστήριο του N64 δεν το έχουμε στο 3Ds. Τα battle combos και τα spells ισχύουν όπως ίσχυαν στο N64. Δεν έχουν αλλάξει κάτι, αυτό είναι αρκετά θετικό για κάποιον που είχε παίξει το παιχνίδι παλιά, δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί.
Επίλογος
Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι άριστο, αρκετά ενδιαφέρον, με πολύ καλό story, μεγάλη διάρκεια, όμορφα γραφικά και αρκετή δράση. Είναι ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να λείπει από την συλλογή σας και σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει. Αξιοποιεί πολύ καλά την δύναμη του 3Ds για την καλύτερη απόδοση σε γραφικά, ήχο και χειρισμό. Ένα “must have” game για τις καλοκαιρινές σας διακοπές. H Nintendo έκανε όντως το δυνατό Come back σε αυτό το θρυλικό τίτλο.
Θετικά:
-Πολύ καλά γραφικά και ήχος, κάτι που σε modile έκδοση δεν θα το περίμενε κανείς
-Πολύ καλός χειρισμός
-ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε διάρκεια
Αρνητικά
-Αν καούμε αρκετές ώρες με αυτό το παιχνίδι ίσως και να μας κουράσει λίγο το 3D της οθόνης, κάντε διάλυμα ανά 30-45' gameplay.
-Υπάρχουν πίστες που έχουν μια δυσκολία, καθώς για να προχωρήσετε πρέπει να λύσετε γρίφους η να μαντέψετε κρυφά σημεία.
Βαθμολογία
Γραφικά : 10
Ήχος : 10
Gameplay : 8
Αντοχή : 10
Γενικά : 9,5
Ανδρέας Γρυπάρης, © 2011-2012, Pokemon640/Pokemaniac all rights reserved.
Pokémon and related characters are © Nintendo, Creatures, Gamefreak and Pokémon Inc.
extra πηγές :
http://www.youtube.com/watch?v=RR6wvtY_E9U
http://cgrempire.com/2011/06/classic-gam...tendo-3ds/