Legendary Pokémon

Full Version: The legend of Zelda : Ocarina Of Time 3D (review)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
review Μορφής κειμένου

Η επιστροφή του θρυλικού παιχνιδιού από το Nintendo 64 τώρα και στο 3Ds!

Είδος: RPG
Format: 3Ds (game cartridge)
Εκδότης: Nintendo
Ανάπτυξη: Nintendo

Επίσημο Site: www.nintendo.gr

Εισαγωγή :
Σίγουρα όλοι όσοι αποκτήσατε (τότε) ένα nintendo 64, θα θυμάστε τα πρώτα σας παιχνίδια που αγοράσατε, ένα από αυτά στην συλλογή σας σίγουρα δεν θα έλειπε και το the legend of zelda : ocarina of time. Ένα από τα καλύτερα RPG που άφησαν εποχή και κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων των φίλων της nintendo. Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να σας παρουσιάσουμε την έκδοση του παιχνιδιού για το 3Ds, που προσφέρει και στερεοσκοπική (3D) εικόνα και αρκετά καλό gameplay.

Ιστορία :
Στο μεγάλο βαθύ δάσος του Hyrule, Το μεγάλο δέντρο Deku (Great Deku Tree) είναι ο προστάτης του δάσους. Εκεί τα παιδιά του δάσους Kokiri(που αποτελεί το “παιδί” του μεγάλου δάσους Hyrule) ζουν με αυτό το δέντρο. Κάθε κάτοικος του Kokiri έχει το δικό του προστάτη (νεράιδα), εκτός από ένα αγόρι, που ονομάζεται link.

Νωρίς ένα πρωί, o link είχε ένα εφιάλτη, τον ίδιο εφιάλτη τον έβλεπε κάθε νύχτα. Έβλεπε τον εαυτό του ότι κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας, να στέκεται μπροστά από ένα μυστηριώδες κάστρο. Ένας καβαλάρης, κρατούσε ένα κορίτσι. Το κορίτσι έβλεπε τον link σαν να ήθελε να του πει κάτι. Τότε ένας άλλος καβαλάρης εμφανίστηκε. Αυτός ο μεγάλος άνθρωπος (Ganondorf) έριξε ένα βλέμμα στον link, ο οποίος και μετά ξυπνούσε.

Το μεγάλο δέντρο Deku, κάλεσε μια νεράιδα, τον Navi, να προστατεύει τον link, και να υπερασπιστεί το δάσος Kokiri, καθώς η ενέργεια που είχε ποια αυτό το δέντρο, δεν ήταν αρκετή ώστε να προστατέψουν το δάσος. Τότε λοιπόν ο Navi πήγε στον link, τον ξύπνησε, και έτσι ξεκινάει μια ιστορία.

Μέσα στο παιχνίδι
Όπως γράφουμε και στο section της Ιστορίας του παιχνιδιού, ο ήρωας μας, ο link, ξεκινάει την περιπέτειά του στο Kokiri forest, σε ένα ξύλινο σπίτι, όπου τον ξυπνάει η νεράιδα Navi. Σαν πρώτη μας ασχολία είναι να γνωρίσουμε τους κατοίκους του Kokiri forest και να μαζέψουμε τις πρώτες μας ρουπίες για να αγοράσουμε την ασπίδα. (το ξίφος το βρίσκουμε στην περιοχή lost woods). Μέσα στο Kokiri forest, θα μάθουμε τις βασικές κινήσεις, να πιάνουμε και να ρίχνουμε πέτρες, να χρησιμοποιούμε τα πλήκτρα χειρισμού και να σημαδεύουμε με το ξίφος. Στην είσοδο πηγαίνοντας για το Deku tree υπάρχει ένας ο οποίος δεν μας αφήνει να περάσουμε, αν δεν έχουμε αποκτήσει ασπίδα και ξίφος. Αφού μας αφήσει να περάσουμε, το πρώτο πράμα που θα αντιμετωπίσουμε είναι κάτι φυτά που μας που μας επιτίθενται, μετά από αυτό μιλάμε στο Deku tree ο οποίος μας διηγείται μια ιστορία. Ενός μάγου (τον Ganondorf δηλαδή) ο οποίος ήρθε για να βρει το μυστικό βασίλειο που συνδέεται με την οικογένεια Hyrule, να αποκτήσει την τριπλή δύναμη (Triforce) και να την χρησιμοποιήσει για να κυριαρχήσει το κακό. Από εδώ ξεκινάει η πρώτη αποστολή, να νικήσετε τα πλάσματα που είναι στο δέντρο, να μαζέψετε τα αντικείμενα μέσα και να αναμετρηθείτε με την βασίλισσα Gohma. Αφού περάσετε όλα αυτά, θα αποκτήσετε το Kokiri's Emerald, η συνέχειά σας είναι στο Hyrule Field. Αν τα βρείτε λίγο σκούρα, υπάρχει ένα online walkthrough εδώ που θα σας βοηθήσει. (υπόψιν ότι είναι για το Ocarina of time του N64 το walkthrough αυτό, μερικά σημεία στο παιχνίδι ίσως είναι λίγο διαφορετικά). Θα χρειαστείτε πάνω από 80 ώρες για να το τερματίσετε.

Γραφικά
Τα γραφικά στο παιχνίδι είναι απίστευτα, πραγματικά δεν το περίμενα ως reviewer να έβλεπα το 3Ds να σηκώνει τόσο υψηλής ποιότητας γραφικά, τόσο στην ανάλυση όσο και στα textures και τα details του παιχνιδιού. Είναι προσαρμοσμένα για το 3Ds δίχως να χάσει πινελιά στην ποιότητα γραφικών με σχέση τον προκάτοχό του (στο nintendo 64). Βέβαια εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το nintendo 64 υποστηρίζει στερεοσκοπική εικόνα (3D), απλά η ίδια η nintendo δεν το προώθησε αυτό το χαρακτηριστικό επίσημα στο nintnedo 64 όταν βγήκε. Όλες οι λεπτομέρειες είναι πολύ προσεγμένες, το περιβάλλον, ακόμη και τα δέντρα είναι πολύ καλά προσεγμένα, κάτι που σε απειροελάχιστα games το συναντάμε αυτό. Τα ειδικά εφέ όπως καπνός, κεραυνοί, κίνηση, είναι εξαιρετικά. Σε 3D mode η αίσθηση αλλάζει, καθώς ακόμη και οι πυγολαμπίδες πιστεύουμε ότι είναι έτοιμες να βγουν από την οθόνη! (λιγάκι προσοχή όμως γιατί η γωνία θέασης είναι πολύ μικρή όταν παίζουμε σε 3D χωρίς γυαλιά).

Ήχος
Ο ήχος (όπως και στα γραφικά) είναι σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς είναι αρκετά προσεγμένος στον χώρο, μπορούμε να αντιληφθούμε αντικείμενα, εχθρούς και άλλα στοιχεία εύκολα στο παιχνίδι χωρίς να χάνουμε το συντονισμό μας. Τόσο τα εφέ όσο και η μουσική είναι σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο με σχέση τις κυκλοφορίες που είχαμε στο Ds. Σαφώς πολύ ανώτερα από τις παλιότερες εκδώσεις, σίγουρα κάποιος που δεν έχει παίξει ποτέ του παιχνίδι στο 3Ds θα ενθουσιαστεί. Ακόμη και οι ήχοι που βγάζουν τα τέρατα έχουν πολύ καλή λεπτομέρεια.

Gameplay
Ο χειρισμός στο παιχνίδι είναι αρκετά καλός. Αν και κάποιος που έχει συνηθίσει τον χειρισμό του nintendo 64 ίσως να αντιμετωπίσει κάποια “μικρά” προβληματάκια. Όπως για παράδειγμα τον χειρισμό της ocarina's. Στις μελωδίες τα κουμπιά είναι σε λίγο διαφορετική θέση, καθώς δεν έχουμε τα 4x C-buttons συν το “Α”, όπως είχαμε στο N64 αλλά περιοριζόμαστε σε L, R, X, A, Y. Βέβαια εδώ έχουμε ένα εναλλακτικό τρόπο να χειριστούμε την ocarina μέσα στο παιχνίδι χρησιμοποιώντας το toutch της οθόνης, κάτι που θα σας διευκολύνει αρκετά μέσα στο παιχνίδι καθώς η ocarina χρησιμοποιείται αρκετά για να ξεκλειδώσετε πολλά σημεία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που παρατηρούμε στο παιχνίδι είναι η αλλαγή στο τρόπο που σημαδεύουμε με τα όπλα. Παράδειγμα όταν χρησιμοποιούμε τη σφεντόνα, ένας τρόπος για να σημαδεύουμε είναι με το stick, άλλος τρόπος αρκετά καλός είναι μετακινώντας την κονσόλα προς κάποια κατεύθυνση (οριζόντια-κάθετα-διαγώνια κ.α.) κάτι που διευκολύνει αισθητά το gameplay από ότι θα χρησιμοποιούσαμε μόνο το stick. Οι κινήσεις που γνωρίζαμε στο N64 με το ξίφος, παραμένουν ίδιες. (με το “Β” πλήκτρο), όπως και το πλήκτρο “Α” που πραγματοποιούσαμε συνθήκες (Grab, Talk, Throw κ.α.) η το “R” για την άμυνα / ασπίδα. Όμως, για να διατηρήσουμε στόχο κοιτάζοντας τον αντίπαλο χρησιμοποιούμε το “L” καθώς το “Z” που είχαμε στο χειριστήριο του N64 δεν το έχουμε στο 3Ds. Τα battle combos και τα spells ισχύουν όπως ίσχυαν στο N64. Δεν έχουν αλλάξει κάτι, αυτό είναι αρκετά θετικό για κάποιον που είχε παίξει το παιχνίδι παλιά, δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί.

Επίλογος
Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι άριστο, αρκετά ενδιαφέρον, με πολύ καλό story, μεγάλη διάρκεια, όμορφα γραφικά και αρκετή δράση. Είναι ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να λείπει από την συλλογή σας και σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει. Αξιοποιεί πολύ καλά την δύναμη του 3Ds για την καλύτερη απόδοση σε γραφικά, ήχο και χειρισμό. Ένα “must have” game για τις καλοκαιρινές σας διακοπές. H Nintendo έκανε όντως το δυνατό Come back σε αυτό το θρυλικό τίτλο.

Θετικά:
-Πολύ καλά γραφικά και ήχος, κάτι που σε modile έκδοση δεν θα το περίμενε κανείς
-Πολύ καλός χειρισμός
-ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε διάρκεια

Αρνητικά
-Αν καούμε αρκετές ώρες με αυτό το παιχνίδι ίσως και να μας κουράσει λίγο το 3D της οθόνης, κάντε διάλυμα ανά 30-45' gameplay.
-Υπάρχουν πίστες που έχουν μια δυσκολία, καθώς για να προχωρήσετε πρέπει να λύσετε γρίφους η να μαντέψετε κρυφά σημεία.

Βαθμολογία
Γραφικά : 10
Ήχος : 10
Gameplay : 8
Αντοχή : 10
Γενικά : 9,5

Ανδρέας Γρυπάρης, © 2011-2012, Pokemon640/Pokemaniac all rights reserved.
Pokémon and related characters are © Nintendo, Creatures, Gamefreak and Pokémon Inc.

extra πηγές :
http://www.youtube.com/watch?v=RR6wvtY_E9U
http://cgrempire.com/2011/06/classic-gam...tendo-3ds/
Ωραίο review,αλλά διαφωνώ με τα αρνητικά. Το 1ο ισχύει για όλα τα παιχνίδια του 3DS και το 2ο μπορεί να θεωρηθεί θετικό καθώς προσθέτει δυσκολία στο παιχνίδι ώστε να μη γίνει γελοίο.
έχεις δίκιο, αλλά η πλάκα είναι ότι ο αδερφός μου που είναι 7 χρόνια μεγαλύτερος δεν τα έβρισκε τα κρυφά σημεία, εγώ ναι, και το πέρασα, τώρα είμαι στο σημείο που πήρα το μεγάλο ξίφος και είμαι 7 χρόνια μετά στο παιχνίδι μεγαλύτερος.

Όσοι έχετε παίξει το παιχνίδι δείτε και αυτό το video : http://www.youtube.com/watch?v=XDgighw4K1A
8/10 Gameplay? Boooooo Toungue Το δεύτερο αρνητικό δεν το θεωρώ ούτε εγώ αρνητικό. Αντίθετα είναι πρόκληση αυτη΄η δυσκολία και όχι δυσκολία να σπάει νεύρα..
Καλό review... εν δυνάμει. Υστερεί σε κάποια σημεία, εκ των οποίων και αυτά για τα οποία μίλησαν οι προλαλήσαντες. Έπειτα, οφείλω να επισημάνω κάποιες παρατηρήσεις μου ως προς τη δομη του κειμένου σου:
1. Καλύτερα να αποφεύγεις το πρώτο πρόσωπο. Μπορεί το κείμενο με τη χρήση του α' προσώπου να αποκτά ένα ύφος πιο άμεσο και πιο ευχάριστο, ωστόσο -όπως ένας δημοσιογράφος- πρέπει το κείμενο να είναι (καλύτερα, να δείχνει) αντικειμενικό. Αυτό το καταφέρνεις καλύτερα με το γ' πρόσωπο. Δείχνεις μια ουδετερότητα.
2. Πιστεύω πως έχεις παρεξηγήσει την έννοια του gameplay. Gameplay δεν είναι ο χειρισμός, gameplay είναι το παιχνίδι ως σύνολο. Είναι η ροή του, είναι το ενδιαφέρον του, το πόσο καλο είναι το επίπεδο χειρισμού (ο χειρισμός που ανέφερες εσύ) κ.α.. Είναι μια πιο αφηρημένη έννοια...
3. Στην Ισσορία απέφευγε τις πολλές λεπτομέρειες. Η περιγραφή του ονείρου καρέ-καρέ είναι κάτι το περιττό, εφόσον δε σημαίνει και πολλά για την εξέλλιξη. Είναι μια πολύ θαμπή εικόνα για τη πλοκή. Επιγραμματικά, μπορούσες να πεις το εξής (αναπτύσσοντάς το βεβαίως):

"Στο βασίλειο του Hyrule, το οποίο περνά μια περίοδο ευημερίας, ήταν ένα νεαρό αγόρι, ο Link, που ζούσε στο Kokiri Forest υπό τη προστασία του σοφού Deku Tree. Κάποια μέρα ένας ύπουλος ληστής από τα βάθη της ερήμου θέλησε να καταλάβει το βασίλειο, οδηγώντας στην εξάπλωση της διαφθοράς. Το Deku Tree, αισθανόμενο τον απερχόμενο κίνδυνο, καλεί τον Link να αντιμετωπίσει το πεπρωμένο του: Να σώσει το βασίλειο. Και έτσι ξεκινά η μεγάλη περιπέτεια του μικρού μας ήρωα..."
έτσι και αλλιώς επαγγελματίας reviewer δεν θέλω να γίνω, η ειδικότητά μου είναι :
Σχέδιο (photoshop/Illustrator/Corel/3Dmax)
Νομικά (αστικό δίκαιο, πνευματικά δικαιώματα, πολιτικό δίκαιο)
Υπολογιστές (τεχνικός)
Αυτά τα λίγα Toungue
Από που το τσίμπησες το 3D Studios Max; Ελπίζω να το κατέβασες παράνομα και όχι να πλήρωσες 4.000 ευρώ και παραπάνω :Ρ.

Πολύ αντικρουόμενα όμως ενδιαφέροντα :Ρ... Τεσπα, απλά θα επιμείνω στο γ' πρόσωπο, καθώς είναι προτιμότερο να εκφράζεσαι σ' αυτό στο γραπτό λόγο...
Ναι κατάλαβα τι λες, το 3Dmax δεν έχει 4000Ευρώ, έχει μόλις 3229€ !! (1 μισθό ενός game developer)
http://www.msystems.gr/index?categor...duct=10897

copyες στον υπολογιστή μου δεν βάζω, ακόμη και τα windows γνήσια είναι. BTW το Adobe Master Collection CS5 έχει 3,145€

To prisma win είναι απλά λιγάκι ακριβούτσικο.
Δεν εκατσα να διαβασω το review tou pokemaniac θα το κανω αργοτερα αλλα το παιχνιδι πρεπει να ειναι πολυ γαμ.... γιατι ειδα τι διαφιμιση στα multirama.Wink
Το Ocarina of time ηταν το 2ρο game π αγορασα μετα το pokemon stadium στο N64 χωρις να ξερω τι ειναι το zelda ktlp..

Απλα με εκανε φανατικο fan του game και το προτεινω ανεπυφυλακτα σε ολους!(Τις νοτες του ocarina ακομα τις θυμαμαι απ εξω xD)

Τρομερο Game story,το καλυτερο κατα τη γνωμη μου απο ολα τ αλλα zelda και τα εχω παιξει ολα εκτος απο ενα το game cube ή οπως λεγοταν η παιχνιδομηχανη xD

Απο το να αγορασετε ενα game που μπορει να το βαρεθειτε και να το παρατησετε και να πανε αδικα και τ λεφτα (:Ρ) το zelda σιγουρα θα σας αρεσει και με το παραπανω!

ZELDA FTW!
Σαν πρώτη ματιά δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσιάζει το Legend of Zelda αλλά πιθανότατα θα αξίζει για να λένε τόσοι πολλοί ότι είναι καλό.

Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς 3DS δεν έχω και ούτε πρόκειται να αποκτήσω στο άμεσο μέλλον, οπότε removed.



Aλλά τι πράμα είναι αυτό;

(20-06-2011 05:06 AM)Pokemaniac Wrote: [ -> ]Ναι κατάλαβα τι λες, το 3Dmax δεν έχει 4000Ευρώ, έχει μόλις 3229€ !! (1 μισθό ενός game developer)
http://www.msystems.gr/index?categor...duct=10897

Πλάκα με κάνεις, να δώσεις τόσα φράγκα για λίγο software; Δηλαδή, ντάξει, τι μπορείς να κάνεις, να φτιάξεις αλγόριθμους να γεννάνε λεφτά;

Σοβαρά τώρα, γιατί είναι τόσο ακριβό και αξίζει κανείς να το αγοράσει (όχι εγώ, ευρά για να βγω το σαββατοκύριακο δεν έχω);
(23-06-2011 02:46 AM)Divided by Zer0 Wrote: [ -> ]
(20-06-2011 05:06 AM)Pokemaniac Wrote: [ -> ]Ναι κατάλαβα τι λες, το 3Dmax δεν έχει 4000Ευρώ, έχει μόλις 3229€ !! (1 μισθό ενός game developer)
http://www.msystems.gr/index?categor...duct=10897
Πλάκα με κάνεις, να δώσεις τόσα φράγκα για λίγο software; Δηλαδή, ντάξει, τι μπορείς να κάνεις, να φτιάξεις αλγόριθμους να γεννάνε λεφτά;

Σοβαρά τώρα, γιατί είναι τόσο ακριβό και αξίζει κανείς να το αγοράσει (όχι εγώ, ευρά για να βγω το σαββατοκύριακο δεν έχω);
Το 3Dmax είναι σχεδιαστικό πρόγραμμα 3D, δεν θα το αγοράσει ο οποιοσδήποτε. Θα το αγοράσει αυτός που θα βγάλει τα λεφτά του προγράμματος σε ένα ευνοϊκό διάστημα. Ακόμη ποιο σημαντικό είναι και για αυτούς που πληρώνονται για να δημιουργούν μέσω αυτού του προγράμματος. Υπάρχουν και ERP προγράμματα για e-shops που αναλαμβάνουν τραπεζικές πληρωμές αυτόματα, παραγγελίες και όλο το λογιστικό πακέτο. (βλ. Prisma win, που ο μόνος πελάτης εκεί είναι ένα e-shop, plaisio, whatever..)
Αν ασχοληθώ σοβαρά με το 3Dmax και προσληθφώ σε εταιρία για αυτή τη δουλειά ναι θα το αγοράσω, που για τον ίδιο λόγο θα αγόραζα το Adobe master collection CS5 για να μην έχω νομικό θέμα. Προς το παρόν δεν μπορεί να μου πει κάποιος κάτι γιατί δεν χρησιμοποιώ αυτά τα προγράμματα για να φτιάχνω έργα και να πουλάω έργα, αν όμως καταλήξω εκεί πρέπει να το έχω original.
Αυτά περί software (αν και ναι, το έχω *κολοκύθι* το adobe στο PC μου και πήρα το ρίσκο xD)

και το κάθε game που αγοράζουμε το σεβόμαστε για αυτό που είναι, ελπίζω εδώ να έχουμε καλά παιδάκια που να διαβάζουν οοοοοοοοοοοολο το license of agreement και να πατάνε στο τέλος accept Toungue πολλά ζητάω ε;
(20-06-2011 05:06 AM)Pokemaniac Wrote: [ -> ]και το κάθε game που αγοράζουμε το σεβόμαστε για αυτό που είναι, ελπίζω εδώ να έχουμε καλά παιδάκια που να διαβάζουν οοοοοοοοοοοολο το license of agreement και να πατάνε στο τέλος accept Toungue πολλά ζητάω ε;

Το accept στο τέλος πάντα το πατάμε, μην ανησυχείς. Όσο για εκείνα τα μεγάλα κείμενα που έχει από πάνω συνήθως τα βάζουμε στην κατηγορία too long και ξες τι επακολουθεί για το read.

Τώρα, αν δουλεύεις με προγράμματα σαν το πάνω που κοστίζουν χιλιάρικα, καλύτερα μάλλον θα 'ταν καλύτερα να 'ρχινες μια δεύτερη ματιά γιατί δεν μιλάμε για Pokémon Black Version που μπορεί απλώς να χάσεις ένα 40ρικο.
Reference URL's