Legendary Pokémon

Full Version: Κίνδυνοι Εισόδου - Διαγωνισμός
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Κίνδυνοι Εισόδου

[Image: 2s8r4lu.png]

Γενικά

Κινήσεις οι οποίες προκαλούν ζημιά σ’ όποιο αντίπαλο Pokémon μπαίνει κάθε φορά μετά τη χρήση τους ονομάζονται Κίνδυνοι Εισόδου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, όταν μπαίνει ένα Pokémon στη μάχη, δέχεται ζημιά λόγω της χρήσης μια τέτοιας κίνησης. Οι Κίνδυνοι Εισόδου, γνωστοί μέσα στα παιχνίδια ως Entry Hazards, εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στη 2η Γενιά Pokémon. Από τότε, εμφανίζονται και στις επόμενες Γενιές.

Αρχικά, και μέχρι και τη 3η Γενιά, η μοναδική κίνηση τύπου Entry Hazard ήταν η κίνηση Spikes, αποκλειστικότητα του Pineco και της εξέλιξης του, το Forretress, μέχρι και την Pokémon Crystal. Στην 4η Γενιά προστέθηκαν δύο επιπλέον κινήσεις, Stealth Rock και Toxic Spikes. Οι επιδράσεις αυτών των τριών κινήσεων στα αντίπαλα Pokémon διαφέρουν μεταξύ τους.

Κινήσεις και αναλυτικές πληροφορίες

Είναι δυνατόν ταυτόχρονα να υπάρχουν πάνω από μια κινήσεις Κινδύνου Εισόδου σε ισχύ. Πρέπει, επιπλέον, να σημειωθεί πως οι κινήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξάρτητα από τον τύπο του αντίπαλου Pokémon, ωστόσο δεν πετυχαίνουν εάν το αντίπαλο Pokémon έχει την ιδιότητα Magic Bounce. Παρακάτω θα γίνει λόγος για τις τρεις κινήσεις Κινδύνου Εισόδου. Συγκεκριμένα, δίνονται οι επιπτώσεις τους στον αντίπαλο καθώς και ο τρόπος εξουδετέρωσης αυτών των κινήσεων.

Spikes

Τα Spikes ήταν η πρώτη κίνηση Κινδύνου Εισόδου. Εισήχθη στη σειρά με τις Pokémon Gold και Silver και εμφανίζεται μετέπειτα σ’ όλες τις εκδόσεις Pokémon. Αυτό που καταφέρνει η κίνηση Spikes είναι να προκαλεί ένα σταθερό ποσό ζημιάς σ’ όσους αντίπαλους εισέρχονται στη μάχη. Αυτό, βέβαια, προϋποθέτει ο αντίπαλος να μπορεί να δέχεται ζημιά. Pokémon τύπου Flying και Pokémon με τις ιδιότητες Levitate και Magic Guard δεν επηρεάζονται από τα Spikes.

Οι στρώσεις από Spikes μπορούν να είναι πολλαπλές. Ο αριθμός των στρώσεων επηρεάζει τη ζημιά που θα προκληθεί στον αντίπαλο μετά την αλλαγή. Στο παρακάτω σχήμα φαίνεται πως ο αριθμός των στρώσεων επηρεάζει τη ζημιά:

1 Στρώση: 1/8 του συνολικού HP
2 Στρώσεις: 1/6 του συνολικού HP
3 Στρώσεις ή παραπάνω: 1/4 του συνολικού HP

Καταλαβαίνουμε από το απλό αυτό σχήμα πως όσο περισσότερες στρώσεις Spikes υπάρχουν, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ζημιά που θα προκληθεί. Παρατηρούμε, επίσης, πως αρκούν τρεις στρώσεις για να προκληθεί η μεγαλύτερη πιθανή ζημιά.

Γίνεται να φύγουν τα Spikes, δηλαδή να μην έχουν καμιά ισχύ οι υπάρχουσες στρώσεις, με την επίθεση Rapid Spin. Αν ο αντίπαλος καταφέρει επιτυχώς να χτυπήσει με την επίθεση Rapid Spin, ως δευτερεύων αποτέλεσμα της επίθεσης, διώχνονται τα Spikes. Επειδή, ωστόσο, η επίθεση αυτή είναι τύπου Normal, δε πετυχαίνει σε τύπους Ghost και επομένως δεν πραγματοποιείται το δευτερεύων αποτέλεσμα της.

Toxic Spikes

Τα Toxic Spikes εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στις Pokémon Diamond και Pearl. Όπως δηλώνει και το όνομά τους, έχουν ως αποτέλεσμα να δηλητηριάζουν (να μεταβάλουν το απλό status του σε poison status) τον αντίπαλο. Όπως και τα Spikes, δεν επηρεάζουν Flying Pokémon και Pokémon με τις ιδιότητες Levitate και Magic Guard. Επιπροσθέτως, δεν επηρεάζουν τους τύπους Poison και Steel, όπως και οι επιθέσεις/ κινήσεις Poison.

Και με τα Toxic Spikes, οι στρώσεις επηρεάζουν το αποτέλεσμα του Κινδύνου Εισόδου:

1 Στρώση: Δηλητηρίαση (Poisoned)
2 Στρώσεις ή παραπάνω: Άσχημη Δηλητηρίαση (Badly Poisoned)

Στην περίπτωση των Toxic Spikes, αρκούν δύο στρώσεις για να προκαλέσουν το δυνατότερο αποτέλεσμα. Στην πρώτη στρώση το αντίπαλο Pokémon δηλητηριάζεται και χάνει στο τέλος κάθε γύρου το 1/16 του συνολικού του HP. Στη δεύτερη περίπτωση, όταν δηλαδή με δύο στρώσεις γίνεται badly poisoned, χάνει αρκετά παραπάνω HP σε κάθε γύρο. Σε κάθε γύρο χάνει όλο και περισσότερο HP (ωστόσο δε χρειάζεται να γίνει εδώ περαιτέρω λόγος, αφού το συγκεκριμένο άρθρο δε πραγματεύεται τις αλλαγές της φυσικής κατάστασης ενός Pokémon, τα status).

Προκειμένου κάποιος να εξουδετερώσει τα Toxic Spikes, αρκεί κανείς να χρησιμοποιήσει την επίθεση Rapid Spin, για την οποία έγινε λόγος και παραπάνω. Γίνεται, ωστόσο, να αναιρεθούν τα Toxic Spikes αν ο αντίπαλος βάλει στη μάχη ένα Pokémon τύπου Poison.

Stealth Rock

Μια άλλη κίνηση Κινδύνου Εισόδου που εισήγαγαν οι Pokémon Diamond και Pearl είναι η κίνηση Stealth Rock. Διαφέρει από τις προηγούμενες κινήσεις με δύο τρόπους. Πρώτον, δε θέτει κανείς πολλαπλές στρώσεις Stealth Rock, αλλά μόνο μία. Αυτό σημαίνει πως η ζημιά που προκαλεί η κίνηση αυτή δεν έχει να κάνει με τον αριθμό των στρώσεων. Δεύτερον, δεν υπάρχει τύπος Pokémon που να αντιστέκεται πλήρως σ’ αυτήν την κίνηση.

Όπως αναφέρθηκε πριν, δεν υπάρχουν στρώσεις Stealth Rock και η προκληθείσα ζημιά έχει άλλο τρόπο υπολογισμού. Η κίνηση Stealth Rock είναι τύπου Rock. Με βάση τον τύπο της κίνησης και τον τύπο του αντίπαλου Pokémon καθορίζεται η ζημιά. Έχει να κάνει με την αποτελεσματικότητα του τύπου Rock έναντι του τύπου (ή των τύπων) του αντίπαλου Pokémon:

x4 Πλεονέκτημα: 1/2 του συνολικού HP
x2 Πλεονέκτημα: 1/4 του συνολικού HP
Ουδετερότητα: 1/8 του συνολικού HP
x2 Μειονέκτημα: 1/16 του συνολικού HP
x4 Μειονέκτημα: 1/32 του συνολικού HP

Το Stealth Rock προκαλεί ζημιά σ’ όλα τα Pokémon, εκτός από αυτά που έχουν την ιδιότητα Magic Guard. Το ενδιαφέρον με το Stealth Rock είναι πως μπορεί να προκαλέσει απίστευτη ζημιά (π.χ. 50% της συνολικής ζωής σε ένα Charizard, που είναι τύπου Fire-Flying) με μόνο μία στρώση. Αυτά τα χαρακτηριστικά της κίνησης την καθιστούν πολύ χρηστική.

Ο μοναδικός τρόπος να αναιρεθεί η κίνηση Stealth Rock είναι με την επίθεση Rapid Spin.

Κίνδυνοι Εισόδου στο Ανταγωνιστικό Παιχνίδι

Η χρήση αυτών των κινήσεων είναι αρκετά διαδεδομένη στο πλαίσιο του Ανταγωνιστικού Παιχνιδιού. Η πιο κυρίαρχη κίνηση από τις τρεις είναι η κίνηση Stealth Rock, λόγω της χρηστικότητάς της. Δεν απαιτεί πολλές στρώσεις και επηρεάζει την πλειοψηφία των Pokémon. Η χρήση των Spikes και Toxic Spikes είναι πιο σπάνια με τις δύο κινήσεις να χρησιμοποιούνται εξίσου συχνά από τους εκπαιδευτές. Πολλές φορές οι εκπαιδευτές φροντίζουν από την αρχή της μάχης να θέσουν τους Κινδύνους Εισόδου, ενώ άλλες φορές κατά τη διάρκεια της μάχης βρίσκουν ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις τρεις κινήσεις.

Γενικότερα, αποτελούν χρήσιμες κινήσεις σε έναν αγώνα και, ενδεχομένως, να αποδεικνύονται σωτήριες (ή καταστροφικές αντίστοιχα). Γι’ αυτό το λόγο πολλοί εκπαιδευτές συνηθίζουν να έχουν ένα (ή και περισσότερα καμιά φορά) Pokémon που θέτουν τους Κινδύνους Εισόδου. Συχνά, δε, φροντίζουν το ίδιο αυτό Pokémon να έχει και την επίθεση Rapid Spin, έχοντας προνοήσει σε περίπτωση που και ο αντίπαλος χρησιμοποιεί τους Κινδύνους Εισόδου. Επιπλέον, επειδή η επίθεση Rapid Spin δε χτυπά Pokémon τύπου Ghost (επειδή αυτή είναι τύπου Normal), πολλοί φροντίζουν στην ομάδα τους να έχουν ένα Ghost Pokémon για να το βάζουν στη μάχη όταν προβλέπουν τη χρήση της εν λόγο επίθεσης.

Ένας συχνός χρήστης των Entry hazards και της επίθεσης Rapid Spin είναι το Forretress. Είναι, από τις Pokémon Gold και Silver ακόμα, ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα Pokémon που εξυπηρετούν αυτόν το ρόλο. Επίσης, το Blissey συχνά γνωρίζει την κίνηση Stealth Rock ως κομμάτι των κινήσεων υποστήριξης που μαθαίνει. Υπάρχουν, τέλος, φορές που κάποια Pokémon που εμφανίζονται στην αρχή της μάχης και έχουν ως ρόλο την επίθεση να χρησιμοποιούν πρώτα απ’ όλα την κίνηση Stealth Rock. Συχνά, δε, φέρουν το αντικείμενο Focus Sash για να αποφύγουν τη λιποθυμία με το πρώτο χτύπημα του αντιπάλου. Έτσι χρησιμοποιούν σχεδόν άφοβα και την κίνηση Stealth Rock και καταφέρνουν να χτυπήσουν στην επόμενη γύρα.
Reference URL's