Legendary Pokémon

Full Version: Pokemon και νεοελληνική κουλτούρα
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ο καθηγητής τεχνολογίας μας είναι απλώς γαμ$^ος. Σήμερα μας λέει ότι θα κάνουμε για την επιρροή των εξελίξεων της τεχνολογίας επικοινωνιών στον σύγχρονο πολιτισμό/κοινωνία. Οπότε λέει, για να καταλάβετε καλύτερα, θα σας διαβάσω μια ιστορία. Εμείς προετοιμαζόμαστε για τη βαρεμάρα της ζωής μας εντωμεταξύ.


Quote:Επειδή πολύς καταγγελτικός και υπερασπιστικός λόγος έγινε διεθνώς για την παιδαγωγική αξία
αυτών των ταινιών, ας λάβουμε τυχαία ένα σχετικό CD (Pokémon 7), ένα από εκείνα που η
«γενναιοδωρία» των εκδοτών ημερήσιων εντύπων «χαρίζει» στους αναγνώστες τους και ας
προβάλουμε το θέμα τους στην οθόνη μας:
Θέμα τρίτο: «Το αντίο του Πίκατσου»
Η συμμορία του Ας βρίσκεται στη ζούγκλα και ευχαριστημένη από την προηγούμενη ευτυχή
κατάληξη του επεισοδίου της, θέλει να ξεκουραστεί κάτω από ένα ειδυλλιακό δέντρο. Ο Ας, παιδί της
ζούγκλας, διασκεδάζοντας ως άλλος Ταρζάν, αιωρείται από δένδρο σε δένδρο και προσκρούοντας
στον κορμό ενός πανύψηλου δέντρου πέφτει στη γη τραυματισμένος και αναίσθητος. Εκεί εμφανίζεται
ξαφνικά και για λίγο ένα άγριο πίκατσου, το οποίο προξενεί το ενδιαφέρον της ομάδας. Η συμμορία
του Ας αναζητώντας το άγριο πόκεμον στο δάσος συναντά έκπληκτη ένα ολόκληρο κοπάδι άγριων
πίκατσου. Η εμφάνιση όμως της ομάδας ξαφνιάζει το κοπάδι των άγριων πόκεμον, τα οποία
πανικόβλητα τρέπονται σε φυγή. Ένα άγριο πίκατσου, που κάθεται πάνω στο δένδρο και με περιέργεια
παρατηρεί την παρέα του Ας, ζαλίζεται και πέφτει στο ποτάμι. Η παρέα μαζί με τον Πίκατσου τρέχουν
να σώσουν το άγριο πίκατσου. Ο Πίκατσου κολυμπάει στο ορμητικό ρεύμα και κατορθώνει, με τη
σύμπραξη πολλών άλλων άγριων πίκατσου να διασώσει το συμπαθές ποκεμάκι. Ακολουθεί η νύχτα. Η
συμμορία του Ας ανάβει φωτιά και μαγειρεύουν τροφές από κονσέρβες! Πλαγιάζουν για ύπνο, αλλά ο
Ας αγρυπνεί και σκέπτεται ότι ο δικός τους Πίκατσου είναι καλύτερα να ζήσει στο δάσος κοντά στους
φίλους του, που τον θαυμάζουν και τον χρειάζονται ως προστάτη και αρχηγό τους. Ξαφνικά ρίχνεται
ένα δίχτυ και παγιδεύει όλο το κοπάδι των άγριων πίκατσου. Η συμμορία «Πύραυλος» χαίρεται για το
κατόρθωμά της και διαλαλεί: «Ώρα για δράση, το κακό θα περάσει». Η ομάδα του Ας προσπαθεί να
τους αποτρέψει, αλλά δεν τα καταφέρνει. Το αποτέλεσμα είναι η συμμορία «Πύραυλος» να απάγει τον
Πίκατσου και όλα τα άλλα άγρια πόκεμον, που είχε πιάσει μέσα στο δίχτυ, ενώ με άλλο δίχτυ τυλίγει
και την παρέα του Ας. Η ομάδα «Πύραυλος» με αερόστατο ανυψώνει στον ουρανό τα παγιδευμένα
πίκατσου. Όμως ο Πίκατσου αρχίζει να ροκανίζει το δίχτυ. Πολλά από τα έγκλειστα πόκεμον τον
μιμούνται. Έτσι το ένα κοντά στο άλλο πέφτουν στη γη, όπου η ομάδα του Ας, που στο μεταξύ
ελευθερώθηκε από το δίχτυ, τα υποδέχεται πάνω σε ένα απλωμένο δίχτυ. Ο Πίκατσου θαυμάζεται από
όλα τα άλλα πόκεμον, τα οποία τον θέλουν ως αρχηγό τους. Ο Ας κλαίγοντας για τον αποχωρισμό του
από το αγαπημένο αγαθό πόκεμον, υποχωρεί στην επιθυμία του λαού των πόκεμον, αλλά ο Πίκατσου
σε λίγο ανεπάντεχα επιστρέφει στην αγκαλιά του Ας.
Συμπέρασμα: Ο δυνατός και ισχυρός που νικάει πάντα αποκτά γρήγορα φίλους, ενώ ο ηττημένος
απομονώνεται και περιθωριοποιείται. Έχοντας την ικανότητα να ηγηθεί μιας ομάδας γνωρίζει γρήγορα
την αποθέωση των θαυμαστών του


Και αφού μείναμε όλοι, βλέποντας πρώτη φορά να χρησιμοποιεί ένας καθηγητής Pokémon για να περάσει κάτι στα παιδιά, μας λέει "Τώρα καταλάβατε πώς οι τεχνολογίες επηρεάζουν τον πολιτισμό και την κοινωνία;" Και όντως καταλάβαμε.


Το κείμενο είναι από μια εργασία φοιτητή που μπορείτε να βρείτε αν πατήσετε "βία, πόκεμον" στο Google.
(09-12-2011 04:41 PM)Divided by Zer0 Wrote: [ -> ]
Quote:... μπλα μπλα ....
Συμπέρασμα: Ο δυνατός και ισχυρός που νικάει πάντα αποκτά γρήγορα φίλους, ενώ ο ηττημένος
απομονώνεται και περιθωριοποιείται. Έχοντας την ικανότητα να ηγηθεί μιας ομάδας γνωρίζει γρήγορα
την αποθέωση των θαυμαστών του


Και αφού μείναμε όλοι, βλέποντας πρώτη φορά να χρησιμοποιεί ένας καθηγητής Pokémon για να περάσει κάτι στα παιδιά, μας λέει "Τώρα καταλάβατε πώς οι τεχνολογίες επηρεάζουν τον πολιτισμό και την κοινωνία;" Και όντως καταλάβαμε.


Το κείμενο είναι από μια εργασία φοιτητή που μπορείτε να βρείτε αν πατήσετε "βία, πόκεμον" στο Google.

Επίσης είναι ένα καλό μάθημα για το πως ο «ερευνητής» μπορεί να ερμηνέυσει το νόημα του αντικειμένου, υποκειμενικά:

Το επεισόδιο βασίζεται στην αρχέτυπη διαμάχη καλού-κακού, και καταδεικνύει πως αυτός που μάχεται το κακό (στην συγκεκριμένη περίπτωση τους κλέφτες, καταπιεστές της ομάδας πύραυλος, βλ. «Ώρα για δράση, το κακό θα περάσει») ανυψώνεται στα μάτια όσων τον περιβάλλουν ως ήρωας, προωθώντας έτσι την υπεροχή του καλού και δείχνοντας το σωστό κατά την κοινωνία μας παράδειγμα.

Το συμπέρασμα του φοιτητή ωστόσο, παραβλέπει αυτό το γεγονός και καταλήγει στο ότι ο νικητής κερδίζει φίλους, και ο χαμένος απομονώνεται, και άρα στέλνει την ίδια την αίσθηση της ήττας στο περιθώριο, εξυψώνοντας την έννοια της νίκης, ανεξαρτήτως κόστους, με απώτερο στόχο την κοινωνική αποδοχή (= ο θαυμασμός από το περιβάλλον).

Επομένως, καταλήγει σε μια στείρα και αρνητική κρίση του σεναρίου, καθόσον είναι κοινώς αποδεκτό πλέον, πως η ήττα είναι φυσιολογικό κομμάτι της ζωής μας, και πρέπει να μαθαίνουμε όλοι να την αποδεχόμαστε μεν, να ορθοποδούμε συνεχίζοντας τις προσπάθειές μας δε.

Δεν μπόρεσα να βρω την ίδια την εργασία (πέτυχα μια παρόμοια: «Η κοινωνική παιδαγωγική των Pokémon μέσα από τα τρία πρώτα
επεισόδια της σειράς»
), οπότε δεν μπορώ να έχω ακριβή γνώση του περιβάλλοντος του μαθήματος για το οποίο έγινε αυτή η «μελέτη», αλλά κρίνοντας -με λίγη φαντασία- από τo keyword «βία», θα υπέθετα πως υπάρχει μια προκατάληψη ήδη από την ίδια την περιγραφή του θέματος.

Divided, αν μπορείς, βρες μας το link, θα ήταν ενδιαφέρον να μεταφέρουμε αυτή τη συζήτηση σε ένα κανονικό thread στο κυρίως forum.

Νομίζω μαζί με το «Pokemonοφοβία», μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πιο περιεκτικό θέμα, για την αντιμετώπιση των Pokemon από την ελληνική κουλτούρα.



Υ.Γ.: Ο καθηγητής σας δεν υποτίθεται θα σας μίλαγε για τεχνολογίες επικοινωνιών; To DVD και η τηλεόραση, δεν είναι μέσο επικοινωνίας, αλλά μετάδοσης πληροφορίας. Η επικοινωνία είναι αμφίδρομη διαδικασία.
You can't spell Ποκεμονοφοβία without βία!
(09-12-2011 07:24 PM)Arty2 Wrote: [ -> ]Δεν μπόρεσα να βρω την ίδια την εργασία (πέτυχα μια παρόμοια: http://benl.primedu.uoa.gr/ptde/database...okemon.pdf), οπότε δεν μπορώ να έχω ακριβή γνώση του περιβάλλοντος του μαθήματος για το οποίο έγινε αυτή η «μελέτη», αλλά κρίνοντας -με λίγη φαντασία- από τo keyword «βία», θα υπέθετα πως υπάρχει μια προκατάληψη ήδη από την ίδια την περιγραφή του θέματος.

Divided, αν μπορείς, βρες μας το link, θα ήταν ενδιαφέρον να μεταφέρουμε αυτή τη συζήτηση σε ένα κανονικό thread στο κυρίως forum.

Υ.Γ.: Ο καθηγητής σας δεν υποτίθεται θα σας μίλαγε για τεχνολογίες επικοινωνιών; To DVD και η τηλεόραση, δεν είναι μέσο επικοινωνίας, αλλά μετάδοσης πληροφορίας. Η επικοινωνία είναι αμφίδρομη διαδικασία.

Βασικά αυτό που μ' άρεσε είναι ότι ο καθηγητής μας χρησιμοποίησε μια αναφορά στα Pokémon για να κάνει το μάθημα. Και σίγουρα έπιασε γιατί όλοι ξύπνησαν μόλις άκουσαν Ας και Pikachu. Και στο τέλος δεν είπε "συμφωνώ με τον φοιτητή", απλώς μας ρώτησε αν αυτά που διάβασε μας προβληματίζουν κάπως. Το ότι πέρα από αυτά που βλέπαμε μικροί, υπήρχαν και νοήματα από πίσω (όπως έιπες και συ στο post σου και ο φοιτητής στην εργασία του). Αυτό ήταν το καλό, ότι μας βάζει λίγο να σκεφτούμε. Κι ας μη συμφωνούμε απολύτως.

Όσο για το μάθημα, λέγεται τεχνολογία επικοινωνιών αλλά συμπεριλαμβάνει και τηλεοράσεις/DVD/εφημερίδες γιατί περνάνε ένα μήνυμα, ακόμα κι αν δεν μπορεί ο τηλεθεατής/αναγνώστης να απαντήσει. Έτσι λέει το βιβλίο πάντως.

Ορίστε και το λινκ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ (Κινούμενα σχέδια πόκεμον) ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (6-12 ετών)»


* αιτιολόγηση επέμβασης από admin: αλλαγή του κειμένου υπερσυνδέσμου στον τίτλο της ερευνητικής εργασίας
Χμμ..πρεπει να παραδεχτω οτι ο συγκεκριμενος φοιτητης τα λεει καλυτερα απο την Betty Miller (βλεπε Ποκεμονοφοβια).Αυτος τουλαχιστον εκανε εναν κοπο να ψαξει λιγο το θεμα και να ανταποκριθει με μακραν πιο αντικειμενικα κριτηρια.
Βεβαια, φαινεται πως ειτε η πηγη πληροφοριων του για την σειρα υπηρξε ελλειπης ειτε ο ιδιος δεν διευρηνε το βαθος της ερευνας του γυρω απο τα ποκεμον, καθως αναφερει μερικα μη αληθη στοιχεια (αναφερει οτι τα ποκεμον λειτουργουν σαν ρομποτ, ενω απο το πρωτο κιολας επεισοδιο φαινεται πως τα ποκεμον εχουν και συναισθηματα και ελευθερη θεληση να υπακουουν αμα θελουν.Επισης αναφερει πως δεν φαινεται ο Ας , ο Μπροκ και η Μιστυ να εχουν καποια οικογενεια η καποια επαφη με τον πολιτισμο, ενω σε πολλα επεισοδια εχει εμφανιστει η μητερα του Ας, σε ενα απο τα πρωτα επεισοδια εμφανιστηκαν ο πατερας και τα αδερφια του Μπροκ και οι αδερφες της Μιστυ.).
Κατα τα αλλα μπορω να πω οτι τουλαχιστον εκρινε το θεμα αρκετα αντικειμενικα με βαση της πληροφοριες που αξιοποιησε, εκτος να υπαρχει περιπτωση επιτηδες να τοποθετηθηκαν τα παραπανω μη αληθη στοιχεια.
Σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι τα ποκεμον ειναι αγια και (ελεος δηλαδη) εκπαιδευτικα.Ισα ισα που υποστηριζω ακραδαντα οτι το οριο ηλικιας για τα ιδια τα παιχνιδια θα επρεπε να αυξηθει (αλλωστε 3+ ειναι πολυ χαμηλο οριο, και μονο απο το γεγονος οτι περιλαμβανεται εντονη χρηση της γλωσσας).Η βια που προβαλλεται, τα προτυπα ορισμενων χαρακτηρων (βλεπε Γκαρυ Οουκ που, παρ'ολο που φεροταν σαν κανονικος μ****** στην πρωτη season, τα καταφερε να μαζεψει 10 εμβληματα και γενικα παντα φαινοταν να προηγειται του Ας) και τα στερεοτυπα που περνανε (το μονο ειδος ιατρου ειναι οι νοσοκομες, ολες γυναικες, και η αστυνομια παρουσιαζεται σαν να εχει ανωτερους αξιωματικους γυναικες και μονο ο ρολος των κατωτερων οργανων καταλαμβανεται απο ανδρες , οταν εμφανιζονται) ειναι πολυ παραπλανητικα για ενα παιδι που δεν ειναι σε θεση να ασκησει κριτικη σε ενα περιπλοκο μεσο οπως η τηλεοραση.Επιπλεον, το γεγονος οτι ο εκπαιδευτης τοποθετει τα ποκεμον μεσα σε καψουλες, περναει το μηνυμα της διχως ενδοιασμους αιχμαλωσιας των ζωων,
και η διαδικασια μαχης και εξασθενησης του ποκεμον πριν να πιαστει, προβαλλει την ζωωθηρια ως μια διαδικασια που πρεπει να προηγειται της εξημερωσης.
Ο συγκεκριμενος φοιτητης (για να επιστρεψω στο θεμα) εθιξε καποια απο αυτα τα θεματα, ομως το γεγονος οτι η σταση που κρατουσε καθ' ολη την εκταση του κειμενου ηταν ανενδοτα αρνητικη, προσωπικα με ενοχλησε καπως, καθως με προιδεαζει οτι η καθε τυχον ελλειψη ή εσφαλμενη πληροφορια που εντοπιζεται μπορει να εχει τοποθετηθει σκοπιμα, πραγμα που ειναι ικανο απο μονο του να αποδυναμωσει τα θεμελια των αποψεων του.
^
Όντως, το κακό με την εργασία είναι ότι ο φοιτητής κράτησε γενικώς μια αρνητική στάση. Προσπαθεί να κατευθύνει τον αναγνώστη προς τα κει που θεωρεί αυτός σωστό και δεν παραθέτει απλώς στοιχεία αφήνοντας μας να κρίνουμε μόνοι μας. Αλλά σαφώς είναι εργασία και όχι κείμενο μίσους όπως ήταν το άλλο της πορωμένης.

Κάτι που θέλω να προσθέσω για τις αρνητικές επιρροές, και πιστεύω άξιζε να το αναφέρει στα κομμάτια που διάλεξε από το anime, είναι η πρώτη ταινία. Στην πρώτη ταινία διαπραγματίζονται ζητήματα πολύ δύσκολα και περίπλοκα όπως η έννοια της ζωής, βιοηθική μαζί με ηθική, το θέμα της κλωνοποίησης και γενετικής μηχανικής. Αυτά δεν είναι σε θέση να τα καταλάβει ένα παιδί με τίποτα και ακόμα κι αν προσπαθήσει το μπερδεύεται αφάνταστα. Αναλογιστείτε τον εαυτό σας όταν είχατε δει την ταινία μικροί. Καταλάβατε τι ακριβώς ήταν ο Mewtwo, γιατί έκανε ότι έκανε και γενικώς τι έπαιξε; Δεν νομίζω, εγώ θυμάμαι απλώς Pokémon, εκπαιδευτές, τον κακό Mewtwo κι ότι στεναχωρήθηκα πολύ όταν "πέθανε" ο Ας. Αυτήν την ταινία την έχω δει τόσες φορές μαζί με ότι σχετικό που υπάρχει μ' αυτή και ακόμα δεν νομίζω να την έχω καταλάβει πλήρως. Προσωπικά την βρίσκω υπέροχη, αλλά όχι κάτι που θα έβαζα σε ένα μικρό παιδί να δει, χωρίς να του πω κάποια πράματα από πριν τουλάχιστον, Ειδικά αυτήν, την θεωρώ αρκετά "σκοτεινή" ας πούμε, αρκετά πιο σοβαρή και με όντως κάποια αμφιλεγόμενα μηνύματα κρυμμένα μέσα της.
Καλά, η πρώτη ταινία και αν σηκώνει πολύ συζήτηση.
(09-12-2011 07:24 PM)Arty2 Wrote: [ -> ]Υ.Γ.: Ο καθηγητής σας δεν υποτίθεται θα σας μίλαγε για τεχνολογίες επικοινωνιών; To DVD και η τηλεόραση, δεν είναι μέσο επικοινωνίας, αλλά μετάδοσης πληροφορίας. Η επικοινωνία είναι αμφίδρομη διαδικασία.
Βασικά, herc, μην το ψάχνεις, γιατί αυτό το μάθημα είναι η μεγαλύτερη πατάτα που έχει βγάλει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα με το χεράκι ενός πυροβολημένου αμερικάνου συγγραφέα, απ' όπου και προέρχεται το βιβλίο του εν λόγω μαθήματος. Χάλια, κάκιστα και τρία αίσχη.

Όσον αφορά το παράδειγμα, υποψιάζομαι πως έχετε Pokenerd που κάθεται τα βράδια στο κρεβάτι με τη σύζυγό του και, αντί να κοιμάται ή να κάνει... κάτι άλλο, ξενυχτά παίζοντας Pokemon. Τα Σ/Κ βλέπει τα anime και τις ταινίες και άμα γουστάρει διαβάζει και τα manga.
Τεχνολογία επικοινωνιών, πράγματι από τα πιο τραγικά μαθήματα. Ειδικά με βιβλίο 15-20 ετών ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μιλήσεις για τέτοια θέματα, ακόμη και καλογραμμένο να ήταν. Και δε νομίζω πως ξέρουν και οι ίδιοι οι καθηγητές τι σκοπό εξυπηρετεί (αν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό). Ο δικός μας ελάχιστες φορές μας έκανε πέρσι, τον υπόλοιπο καιρό κενά κάναμε συνήθως.
(12-12-2011 11:30 PM)herooftime Wrote: [ -> ]Όσον αφορά το παράδειγμα, υποψιάζομαι πως έχετε Pokenerd που κάθεται τα βράδια στο κρεβάτι με τη σύζυγό του και, αντί να κοιμάται ή να κάνει... κάτι άλλο, ξενυχτά παίζοντας Pokemon. Τα Σ/Κ βλέπει τα anime και τις ταινίες και άμα γουστάρει διαβάζει και τα manga.

Πραγματικά, αν ήταν έτσι εγώ θα έκανα και παρέα μαζί του. Δυστυχώς, αυτό απέχει αρκετά από την πραγματικότητα. Γενικώς δεν βλέπει με καλό μάτι όλα αυτά τα ιαπωνικά. Αλλά ακούει metal και πάει και σε συναυλίες καμιά φορά.

(12-12-2011 11:37 PM)GeorgeSlayer Wrote: [ -> ]Τεχνολογία επικοινωνιών, πράγματι από τα πιο τραγικά μαθήματα. Ειδικά με βιβλίο 15-20 ετών ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μιλήσεις για τέτοια θέματα, ακόμη και καλογραμμένο να ήταν. Και δε νομίζω πως ξέρουν και οι ίδιοι οι καθηγητές τι σκοπό εξυπηρετεί (αν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό). Ο δικός μας ελάχιστες φορές μας έκανε πέρσι, τον υπόλοιπο καιρό κενά κάναμε συνήθως.

Δες, το μάθημα είναι όντως κάπως wtf. Αλλά, τεράστια σημασία έχει και ο καθηγητής. Ο δικός μας, πέρα από αυτό που ανέφερα, είναι αρκετά καλός πιστεύω και κάνει το μάθημα ενδιαφέρον. Και επειδή ξέρει ότι το βιβλίο γράφτηκε π.Χ., πάντα σχετίζει αυτά που λέει με τη σημερινή πραγματικότητα. Πράγματι, λόγω της ύλης πολλές φορές κάνουμε αηδίες στο μάθημα και το ξέρουμε, αλλά αν το εκσυγχρόνιζαν κάπως σίγουρα θα βελτιωνόταν. Απλώς και με το να το απορρίπτεις εντελώς δεν γίνεται και τίποτα. Τέλος πάντων, εμείς με τις συζητήσεις και αυτά που κάνουμε στην τάξη κάτι μαθαίνουμε (εκτός από τους κλασσικούς ηλίθιους).
Aπό νεαρός που παρακολουθούσα τα Pokemon ένα από τα μηνύματα που μου πέρασε ήταν ότι η ευτυχία βρίσκεται στις μικρές απολαύσεις της ζωής, εξού για παράδειγμα και το γεγονός ότι οι χαρακτήρες της σειράς (τόσο ο Ash κι η παρέα του όσο κι η Ομάδα Πύραυλος) βρίσκαν την απόλυτη υδονή στο απλό, καθημερινό αλλά καλά φτιαγμένο φαγητό. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι η Ομάδα Πύραυλος αυτό που ονειρεύονταν την περισσότερη ώρα είναι να πλουτίσουν όχι για να έχουν βίλες κι αμάξια αλλά για να τρώνε κάθε μέρα καλό φαγητό. Οι σωστές αξίες που προβάλει η σειρά είναι κι άλλες για τις οποίες προφανώς έχω μιλήσει και σε διαφορετικά threads.
http://grekamag.gr/502/

Quote:Η Ιουστίνα είναι 17 χρονών και τη λένε Πίκατσου

Κυκλοφορεί ντυμένη στα κίτρινα με τη στολή του κινουμένου σχεδίου και θέλει να την αποκαλούν με το όνομά του.
Το Πίκατσου το χρησιμοποιεί γιατί βρίσκεται σε «κατάσταση Πίκατσου». Το στυλ της το διαμορφώνουν τα anine, ή, τέλος πάντων, εκείνη το διαμορφώνει πάνω σε αυτά. Στον ελεύθερό της χρόνο βλέπει anime, παίζει games και ακούει μουσική. Ενίοτε διαβάζει κανένα βιβλίο, κυρίως κόμιξ, και της αρέσει να πηγαίνει βόλτες με τους φίλους της. Όταν έχει έμπνευση, ζωγραφιζει. Τα αγαπημένα της anime είναι το «Hunter X hunter», «Naruto», «One piece». Τα αγαπημένα της games είναι τα «Lol», «God of war», «Darksiders». Στην μουσική ακούει τα πάντα, με προτίμηση στη δεκαετία του ’80 και την J-pop. Της αρέσει το Γκάζι και τα Εξάρχεια, αλλά δεν έχει συγκεκριμένα στέκια. Όπως κάτσει, ανάλογα με την παρέα. Δεν πιστεύει στον έρωτα και δεν την ενδιαφέρει και να ανακτήσει την πίστη της. Η εμφάνισή της είναι γούστο της καπέλο της.
...

[Image: DSC7528m-960x500.jpg]


...

Μάλιστα.
Εντάξει τι να κάνουμε αφού έτσι γουστάρει να εκφράζεται Toungue Μόνο στο σχολείο και στην δουλειά της να μην πηγαίνει σαν pokemon. (εκτός και αν δουλέψει στην Gamefreak Toungue )
Reference URL's