Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά, πώς μπορείτε να πιάνετε όλοι ένα θέμα και να του αλλάζετε τα φώτα; Και με το θέμα δεν εννοώ thread, εννοώ θέμα.
(10-05-2009 10:50 AM)Xarhs Wrote: [ -> ]Το ιδιο κανει. Αν διαβαζεις απο εκει, και συμβουλευεσαι οδηγους και ετσι, ειναι το ιδιο πραγμα, imo.
Όπως είπε κι ο Blue, όχι. Κανείς δεν αμφισβητεί τη γενική χρησιμότητα των οδηγών του Smogon. Το πρόβλημά μας είναι απλά ότι οι περισσότεροι τους ακολουθούν κατά γράμμα. Αυτό είναι που θέλουμε να αλλάξουμε, να μπει λίγη "φαντασία" στο παιχνίδι.
(10-05-2009 10:16 PM)Chaos714 Wrote: [ -> ]εξαλλου, πιστευω οτι απο κει δημιουργηθηκε το pokemon metagame (εκτος ιαπωνεζικου) και καθε ιστοσελιδα (οχι και τοσο στο LP) εχει στρατηγικες ποκεμον με βαση αυτες του σμογκον...
Όχι. Συγγνώμη, I beg to differ. Metagame ονομάζουμε το είδος του ανταγωνιστικού παιχνιδιού που υπάρχει και αναπτύσσεται κάτω από ορισμένες συνθήκες. Π.χ. Uber metagame είναι το είδος του παιχνιδιού που αναπτύσσεται όταν επιτρέπονται όλα τα Pokémon, ή Ιαπωνικό metagame είναι αυτό που αναπτύσσεται στην Ιαπωνία, για τον έναν ή τον άλλο λόγο, είτε γιατί έτσι επιβάλλουν τα τουρνουά τους, είτε γιατί έτσι γουστάρουν. Πού θέλω να καταλήξω. Δεν μπορεί ένα site, μια μικρή ομάδα ανθρώπων δηλαδή, να δημιουργήσει το metagame, σε οποιαδήποτε κατηγορία. Το πρώτο πράγμα που κάνει λάθος το Smogon είναι ότι προσπαθούν να επιβάλουν ένα "πρότυπο" ανταγωνιστικού παιχνιδιού. Στην Advance era, το είχαν καταφέρει σε τεράστιο βαθμό, ίσως λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων των Pokémon, ίσως λόγω της ανικανότητας πολλών παικτών να σκεφτούν ένα δικό τους moveset, ποιος ξέρει. Στην 4η γενιά, προσωπική μου άποψη πάντα, έχουν αποτύχει, κι αυτό με ευχαριστεί. Που φαίνεται η αποτυχία τους τώρα. Στις αρχές των D/P, είχαμε κάποια standards για τα νέα Pokémon, π.χ. Nasty Plot - Psychic - Grass Knot - Flamethrower Azelf. Μέχρι που το περασμένο φθινόπωρο άρχισε να δημιουργείται μια νέα στρατηγική από ορισμένους που είχαν βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια (οι οποίοι μπορεί να είναι και μέλη του Smogon, δεν έχει σημασία αυτό). Κι έτσι ξεκίνησαν τα εμφανίζονται τα περίεργα τότε suicide leads, π.χ. Taunt - Stealth Rock - Explosion - Psychic Azelf. Αμέσως λοιπόν, το metagame πρέπει να αναπροσαρμοστεί στην καινούρια απειλή, αναβαθμίζονται όλα τα άρθρα του Smogon, κλπ. Αυτό είναι απλά ένα παράδειγμα. Κατα τη γνώμη μου, κάποιος που τώρα χρησιμοποιεί το παλιό Azelf έχει το στοιχείο της έκπληξης υπέρ του.
Anyway, αφού σας έκανα να διαβάσετε αυτό το άχρηστο πράγμα, προχωράμε. Το σωστό metagame πιστεύω ότι είναι αυτό που ανανεώνεται με τέτοιο ρυθμό ώστε να μην προλαβαίνει να προσαρμοστεί πλήρως σε κάθε αλλαγή και να μένει στάσιμο. Εκεί που δεν υπάρχουν standards, οπού ο καθένας χρησιμοποιεί ότι θέλει, ξέρωντας ότι ο αντιπαλός δεν "διαβάζει" τη στρατηγική του με το που βλέπει τα 3 Pokémon της ομάδας του. Στην 4η γενιά πιστεύω ότι αυτό έχει επιτευχθεί σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό, και ίσως με μερικές μελλοντικές προσθήκες στις HGSS (move tutors?), να γίνει ακόμα πιο "ό,τι να 'ναι".
Επίσης, το Smogon έχει αποκτήσει τη φήμη της πηγής του metagame κυρίως λόγω της δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποί του. Δεν τους κατηγορώ, ξέρουν να το κάνουν, μπορούν και θέλουν να το κάνουν, άρα γιατί όχι; Απλά, ίσως πρέπει να χαλαρώσουν. Τα άρθα δεν χρειάζονται updates με την παραμικρή αλλαγή στο EV spread ενός Pokémon. Τα Pokémon είναι παιχνίδι, όχι επάγγελμα. Πρέπει να τους το πει κάποιος αυτό, αλλά τι μας νοιάζει κιόλας. Κι αυτό που είπες Chaos, ότι τα άρθρα περί των Pokémon σε όλα τα sites ακολουθούν αυτά του Smogon, λάθος. Και να θέλουν, δεν μπορούν. Στο Smogon έχει δημιουργηθεί μια ισχυρή ελίτ, που κάνει ό,τι θέλει. Ακόμα κι αν ήθελαν άλλα sites να αντιγράψουν το Smogon, δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς τους. Σκέψου το λίγο. Μπορώ εγώ κι ο Φίλιππος να γράφουμε άρθρα κάθε μέρα, κάθε ώρα;