Legendary Pokémon

Full Version: Greek Metagame?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
(25-12-2008 01:08 PM)BLUE Wrote: [ -> ]Καποια Pokemon γινονται Ubers, καποια Pokemon UU και καποια Ubers.

1)Ξέχασες να αναφέρεις το γεγονός πως κάποια Pokemon γίνονται Ubers. Big Grin

2)Και για να είμαι μες στο θέμα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ UU που αν προλάβουν να ετοιμάσουν τη στρατηγική τους, νικάνε ΑΝΕΤΑ ubers...

3)Παλιο-χαζο-αμερικανακια μην υποτιματε την αξία του αδύναμου γιατι θα σας συνθλίψει! Wink
(09-05-2009 07:13 PM)WyvernJymer Wrote: [ -> ]2)Και για να είμαι μες στο θέμα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ UU που αν προλάβουν να ετοιμάσουν τη στρατηγική τους, νικάνε ΑΝΕΤΑ ubers...
Αυτό ισχύει για όλα σχεδόν τα πόκεμον και αυτό κάνει κάποια πιο δυνατά(από τους λόγους,φυσικά όχι αποκλειστικός.
εμενα ομως με ενοχλει το γεγονος που αυτο το χαζοσμογκον πηγαινοφαιρνει καθε ποκεμον σε καθε τιερ. για παραδειγμα τωρα, αυτοι οι ποντιοι εβαλαν στο bl tier 6 μονο ποκεμον!!! λογικη μηδεν δηλαδη!!!Sad
(09-05-2009 08:24 PM)Chaos714 Wrote: [ -> ]αυτο το χαζοσμογκον πηγαινοφαιρνει καθε ποκεμον σε καθε τιερ. για παραδειγμα τωρα, αυτοι οι ποντιοι εβαλαν στο bl tier 6 μονο ποκεμον!!! λογικη μηδεν δηλαδη!!!Sad

Λογικη μηδεν εχεις εσυ που εισαι μελος του Σμογκον.[/the plain truth]
(09-05-2009 10:16 PM)Xarhs Wrote: [ -> ]Λογικη μηδεν εχεις εσυ που εισαι μελος του Σμογκον.[/the plain truth]

δεν ειμαι μελος του σμογκον....Dodgy
Το ιδιο κανει. Αν διαβαζεις απο εκει, και συμβουλευεσαι οδηγους και ετσι, ειναι το ιδιο πραγμα, imo. Και ffs, πρεπει να μας νοιαζει τοσο πολυ τι κανει το σμογκον?
Εδω θα διαφωνισω. Το να διαβαζεις τα αρθρα που λεει και τις αναλυσεις του δεν σε κανει χαζο. Αυτο που χρειαζεται ειναι να εχεις κριτικη σκεψη ωστε να μην ακολουθεις τυπολατρικα συμβουλες. Κακα τα ψεματα το site του smogon παο αποψη αρθρων και αναλυσεων εχει κανει πολυ καλη δουλεια. Εκει που τα χαλαει ειναι οταν τα μελη του αυτοαποκαλουνται αυθεντιες και νομιζουν πως μπορουν να ορισουν τα παιχνιδια ολων των εκπαιδευτων ανα τον κοσμο.
για αλλη μια φορα Big Grin θα συμφωνησω με τον φιλιπ. το να κανουμε μια "μελετη" για στρατηγικες στο σμογκον δεν πειραζει. εξαλλου, πιστευω οτι απο κει δημιουργηθηκε το pokemon metagame (εκτος ιαπωνεζικου) και καθε ιστοσελιδα (οχι και τοσο στο LP) εχει στρατηγικες ποκεμον με βαση αυτες του σμογκον...
Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά, πώς μπορείτε να πιάνετε όλοι ένα θέμα και να του αλλάζετε τα φώτα; Και με το θέμα δεν εννοώ thread, εννοώ θέμα.

(10-05-2009 10:50 AM)Xarhs Wrote: [ -> ]Το ιδιο κανει. Αν διαβαζεις απο εκει, και συμβουλευεσαι οδηγους και ετσι, ειναι το ιδιο πραγμα, imo.

Όπως είπε κι ο Blue, όχι. Κανείς δεν αμφισβητεί τη γενική χρησιμότητα των οδηγών του Smogon. Το πρόβλημά μας είναι απλά ότι οι περισσότεροι τους ακολουθούν κατά γράμμα. Αυτό είναι που θέλουμε να αλλάξουμε, να μπει λίγη "φαντασία" στο παιχνίδι.

(10-05-2009 10:16 PM)Chaos714 Wrote: [ -> ]εξαλλου, πιστευω οτι απο κει δημιουργηθηκε το pokemon metagame (εκτος ιαπωνεζικου) και καθε ιστοσελιδα (οχι και τοσο στο LP) εχει στρατηγικες ποκεμον με βαση αυτες του σμογκον...

Όχι. Συγγνώμη, I beg to differ. Metagame ονομάζουμε το είδος του ανταγωνιστικού παιχνιδιού που υπάρχει και αναπτύσσεται κάτω από ορισμένες συνθήκες. Π.χ. Uber metagame είναι το είδος του παιχνιδιού που αναπτύσσεται όταν επιτρέπονται όλα τα Pokémon, ή Ιαπωνικό metagame είναι αυτό που αναπτύσσεται στην Ιαπωνία, για τον έναν ή τον άλλο λόγο, είτε γιατί έτσι επιβάλλουν τα τουρνουά τους, είτε γιατί έτσι γουστάρουν. Πού θέλω να καταλήξω. Δεν μπορεί ένα site, μια μικρή ομάδα ανθρώπων δηλαδή, να δημιουργήσει το metagame, σε οποιαδήποτε κατηγορία. Το πρώτο πράγμα που κάνει λάθος το Smogon είναι ότι προσπαθούν να επιβάλουν ένα "πρότυπο" ανταγωνιστικού παιχνιδιού. Στην Advance era, το είχαν καταφέρει σε τεράστιο βαθμό, ίσως λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων των Pokémon, ίσως λόγω της ανικανότητας πολλών παικτών να σκεφτούν ένα δικό τους moveset, ποιος ξέρει. Στην 4η γενιά, προσωπική μου άποψη πάντα, έχουν αποτύχει, κι αυτό με ευχαριστεί. Που φαίνεται η αποτυχία τους τώρα. Στις αρχές των D/P, είχαμε κάποια standards για τα νέα Pokémon, π.χ. Nasty Plot - Psychic - Grass Knot - Flamethrower Azelf. Μέχρι που το περασμένο φθινόπωρο άρχισε να δημιουργείται μια νέα στρατηγική από ορισμένους που είχαν βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια (οι οποίοι μπορεί να είναι και μέλη του Smogon, δεν έχει σημασία αυτό). Κι έτσι ξεκίνησαν τα εμφανίζονται τα περίεργα τότε suicide leads, π.χ. Taunt - Stealth Rock - Explosion - Psychic Azelf. Αμέσως λοιπόν, το metagame πρέπει να αναπροσαρμοστεί στην καινούρια απειλή, αναβαθμίζονται όλα τα άρθρα του Smogon, κλπ. Αυτό είναι απλά ένα παράδειγμα. Κατα τη γνώμη μου, κάποιος που τώρα χρησιμοποιεί το παλιό Azelf έχει το στοιχείο της έκπληξης υπέρ του.

Anyway, αφού σας έκανα να διαβάσετε αυτό το άχρηστο πράγμα, προχωράμε. Το σωστό metagame πιστεύω ότι είναι αυτό που ανανεώνεται με τέτοιο ρυθμό ώστε να μην προλαβαίνει να προσαρμοστεί πλήρως σε κάθε αλλαγή και να μένει στάσιμο. Εκεί που δεν υπάρχουν standards, οπού ο καθένας χρησιμοποιεί ότι θέλει, ξέρωντας ότι ο αντιπαλός δεν "διαβάζει" τη στρατηγική του με το που βλέπει τα 3 Pokémon της ομάδας του. Στην 4η γενιά πιστεύω ότι αυτό έχει επιτευχθεί σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό, και ίσως με μερικές μελλοντικές προσθήκες στις HGSS (move tutors?), να γίνει ακόμα πιο "ό,τι να 'ναι".

Επίσης, το Smogon έχει αποκτήσει τη φήμη της πηγής του metagame κυρίως λόγω της δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποί του. Δεν τους κατηγορώ, ξέρουν να το κάνουν, μπορούν και θέλουν να το κάνουν, άρα γιατί όχι; Απλά, ίσως πρέπει να χαλαρώσουν. Τα άρθα δεν χρειάζονται updates με την παραμικρή αλλαγή στο EV spread ενός Pokémon. Τα Pokémon είναι παιχνίδι, όχι επάγγελμα. Πρέπει να τους το πει κάποιος αυτό, αλλά τι μας νοιάζει κιόλας. Κι αυτό που είπες Chaos, ότι τα άρθρα περί των Pokémon σε όλα τα sites ακολουθούν αυτά του Smogon, λάθος. Και να θέλουν, δεν μπορούν. Στο Smogon έχει δημιουργηθεί μια ισχυρή ελίτ, που κάνει ό,τι θέλει. Ακόμα κι αν ήθελαν άλλα sites να αντιγράψουν το Smogon, δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς τους. Σκέψου το λίγο. Μπορώ εγώ κι ο Φίλιππος να γράφουμε άρθρα κάθε μέρα, κάθε ώρα;
Λοιπόν, (η αγαπημένη μου λέξη Toungue) γενικά με την ιδέα συμφωνώ. Το να υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες από κάποιους που είναι πιο καμένοι κι απ' τη φωτιά, δεν είναι κάτι το οποίο θέλω να συνεχιστεί, ως εδώ...

(11-05-2009 12:47 AM)Ninjomewtwo Wrote: [ -> ]Τα Pokémon είναι παιχνίδι, όχι επάγγελμα

Ακριβώς, το να θες να είσαι "τέλειος" ή να έχεις την "τέλεια" ομάδα ΔΕΝ γίνεται. Το να το πρωσπαθήσεις, είναι χάσημο χρόνου.

Από την άλλη όμως, δεν ξέρω, ίσως να είναι κάτι δύσκολο αυτό που ζητάει ο BLUE. Το να δημιουργήσουμε δικούς μας κανόνες, δεν είναι ευκολο, γιατι δεν είμαστε ένας μεγάλος αριθμός ατόμων. Έμπειροι υπάρχουν, αλλά αντιστοιχούν 1 στους 1.000 σε σχέση με το υπόλοιπο internet. Το να διμιουργήσεις κάτι που ανταγωνίζεται κάτι άλλο το οποίο έχει τέραστεια αριθμιτική υπεροχή, είναι χάσιμο χρόνου. Απ' την άλλη όμως, το να τους τηρούμε "εμείς" δεν είναι. Ίσως μια ψηφοφορία να ήταν καλή ιδέα. Να φτιάξουμε τους LP Official Battle Rules! ΜΟΝΟ για το LP όμως, γιατί εάν το προωθήσουμε προς τα έξω πιστεύω πως θα αποτύχουμε.
Οπως ξαναειπα σε προηγουμενα posts μαλλον εχετε παρερμηνευσει τις προθεσεις μου. Σκοπος μου δεν ειναι να φτιαξουμε τους κανονες που θα ακολουθουμε στο Legendarypokemon και κατ επεκτασιν στην Ελλαδα. Σκοπος μου ηταν να ξεφυγουμε λιγο απο το μονοτονο "Standard". Αν αρχισουμε να βαζουμε κανονες και σημειωσεις, αργα η γρηγορα θα καταληξουμε στο ιδιο σημειο. Για συγκεκριμενα τουρνουα, οπως αυτο που διοργανωθηκε σε συνεργασια με τη Nortec, οι κανονες ειναι απαραιτητοι. Προσωπικα πιστευω πως λειτουργησαν καλα αν και ακουσαμε καποια παραπονα τα οποια ληφθηκαν υποψιν. Απο κει και περα,οταν παιζουμε μεταξυ μας, φιλικα, μπορουμε ανα πασα στιγμη να κανονισουμε πως θα παιξουμε αναλογα με τα κεφια. Εκει αποσκοπουν και οι προτασεις που ποσταρουμε. Να μαζευτουν αρκετες ωραιες ιδεες ωστε να μπορουμε να διασκεδαζουμε οσο το δυνατον περισσοτερο.
Παιδια σημερα οπως εκανα 4 ωρες προγραμματισμο στο ΤΕΙ εφαγα μια Flashια(για την ακριβεια σαντουϊτς απο το κυλικειο εφαγα και ισως αυτο προκαλεσε τις παρενεργειες)
Ενταξει τερμα οι εισαγωγικες μ.......ς,λοιπον αυτο που μου ηρθε(δεν ξερω καν αν ειναι ενδιαφερουσα ιδεα)εχει να κανει με το πως θα ισσοροπουσαμε ομαδες αν χρησιμοποιουσαμε και Ubers.Σκεφτηκα λοιπον κατι σε στυλ "Μεγιστο Ποσο Base Stats" σε μια ομαδα,δηλαδη να ορισουμε ενα ποσο που θα ειναι το αθροισμα των base stats που μπορει να εχει μια ομαδα π.χ 650.Ετσι,ενας θα μπορει να φτιαξει μια Uber team αλλα για να μην περασει το ΜΠΒS να πρεπει να βαλει λιγοτερα ποκεμον π.χ 4 αντι για 6.Και ισως,σε ενα τουρνουα καποιος με μικροτερο αριθμο base stats να περνει καποιο bonus αν παιζει με καποιον με μεγαλυτερο π.χ ο Blue εχει 428 και εγω 628,αν ο Blue χασει αλλα μου εχει φαει ποκεμον που τα συνολικα base stats τους ξεπερνανε τα 428 που εχει η ομαδα του Blue,να κερδιζει εκεινος.

Υ.Γ:Παζει αυτο το post να ηταν οι μεγαλυτερες μπουρδες που ακουστηκαν στο thread.....αλλα το μαθημα εχει περιεργες επιπτωσεις πανω μου
Κι ομως εχει μια βαση αυτο που λες. Ισοβαθμιζεις ετσι τα Pokemon και δινεις μια ευκαιρια στον αλλο να νικησει ανεξαρτητως τι Pokemon χρησιμοποιει. Οποτε μετα παμε στις ικανοτητες του καθε παικτη και τις στρατηγικες του στη μαχη.. Απλα θα ηταν καλυτερο να χρησιμοποιουσαμε τα Sum Base Stats (εκτος αν αυτο λες και δεν το καταλαβα) και να τεθει ενας αριθμος ποντων πχ. 2000-2500 ετσι ωστε μεσα σε αυτο το οριο να βαλει καποιος ο,τι Pokemon θελει, δηλαδη 4 Pokemon με S.B.S 600 ή 2 Pokemon με S.B.S 600, 1 με 500 και 2 με 400. Το οριο φυσικα μπορει να αλλαζει λιγο αναλογως με τις απαιτησεις των παικτων.
Κάτι σαν τους διαγωνισμούς του Εθνοσπόρ που με ένα ποσό <<αγοράζεις>> παίκτες Toungue .Αρκετά καλή ιδέα,να ξαναφάς σάντουιτς Toungue .
Συμφωνώ με τη Μαρία, έχει μεν μια βάση όλο αυτό αλλά δημιουργεί μερικά προβλήματα. Πρώτον, ένας τέτοιος κανόνας απευθύνεται αποκλειστικά σε "έμπειρους" που ξέρουν τι είναι το Base Stat Sum. Αμέσως λοιπόν, είναι σαν να καταδικάζουμε τους καινούριους/λιγότερο έμπειρους στο χώρο των Pokémon. Δεύτερον, θα είναι δύσκολο να δούμε αλλαγές στις ομάδες. Π.χ. φτιάχνω εγώ μια ομάδα με ένα συνολικό BSS ας πούμε 2500. Αποφασίζω να δοκιμάσω ένα άλλο Pokémon, ξέρω 'γω Latios (BSS 600) αντί του Alakazam (BSS 490). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξω και 2ο Pokémon για να ισορροπήσω πάλι το σύνολο. Οι περισσότεροι, κακά τα ψέματα, βαριόμαστε να breed-άρουμε για ένα, πόσο μάλλον για δύο. Συνεπώς, πάλι καταδικάζουμε το παιχνίδι, στο Shoddy αυτή τη φορά και μακριά από τις D/P/Pt μας.

Γενικά, αυτό που σκεφτόμουν εγώ είναι κάτι πολύ πιο απλό και κατανοητό σε όλους, αλλά να μην χάνει τη διασκέδαση που υποτίθεται ότι μας προσφέρει το παιχνίδι. Για παράδειγμα, Double Battles, αλλά αντί για 4v4 όπως παίζουν οι Ιάπωνες, να είναι 6v6. Item Clause, όχι Sleep Clause, επιτρέπονται όλες οι κινήσεις, forced lvl.100 (αντίθετα με το 50 των γιαπωνέζων).

Και μετά να περνάμε σε πιο εξειδικευμένους κανόνες, για την πλάκα μας κυρίως, π.χ. όλα τα items να είναι αναγκαστικά berries, να μην επιτρέπεται πάνω από 2 φορές μια επίθεση στην ομάδα, κλπ. Δεν χρειαζόμαστε πολύπλοκα πράγματα, πρωτότυπα χρειαζόμαστε.

Και ναι, προτείνω το ελληνικό metagame να είναι σε double battles. Εκεί που δεν είμαστε καλοί οι περισσότεροι και έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Reference URL's